תוכן שיווקי

פלטפורמה קיימת, ערוץ שיווקי חדש

14/05/2014 15:08
אורן לשם, מנכ"ל FreeForm

בעולם תחרותי, בו ארגונים נאבקים על שימורו של כל לקוח, ישנו חיפוש מתמיד אחר ערוצים שיווקיים יעילים באמצעותם יכול הארגון לשפר את התקשורת עם הלקוח, להניע אותו לפעולה ולהגדיל דרכם את המכירות.

צרכים אלה, העלו את תחום ה-Output Management לתודעתם של מקבלי ההחלטות העסקיים בארגון והוא קיבל תאוצה משמעותית בשנתיים האחרונות.

מהדפסת מסמכים תפעוליים בלבד, הפכה הפלטפורמה לערוץ תקשורת חדש המאפשר לארגונים להרחיב, לטייב ולהעצים את הקשר עם לקוחותיהם תוך חיסכון בעלויות והגדלת ההכנסות.

בהשוואה לשנה הקודמת, מצטיירת שנת 2014 כשנה בה ארגונים משקיעים יותר ב-ROI ובאפיקים עסקיים חדשים וישנה עלייה מובהקת בהיקפי רכישות המוצרים העוסקים בתחום.

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm, המובילה את שוק ה-Output Management בארץ ועומדת בראש דירוג STKI בתחום כבר 4 שנים ברציפות, מספר לנו על הסיבות למגמת העלייה ועל יתרונות הפלטפורמה של FreeForm בשוק.

לדבריו, מגמת העלייה בעולם ה- Output Management, נובעת מכמה סיבות:

1. ארגונים מתחילים להבין את פוטנציאל הגלום בערוץ התפעולי – שיווקי ואת הערך העסקי שניתן להפיק ממנו. הערוץ, שנקרא Trans Promo בשפה המקצועית (קיצור של Transaction Promotion), הוא ערוץ קיים (המורכב מהמסמכים הרגילים שנשלחים ללקוחות – ועליהם מוכלים חוקים שיווקים פרסונאלים) שאפשר לנצלו לטובת חיזוק הקשר עם הלקוחות, ייצור Cross sale ו-Up sale, הפקת סקרי שביעות רצון, טיוב נתונים ועוד.היום, אומר אורן, "אנחנו רואים התעניינות גדולה במוצר מצד החטיבות העסקיות, מחלקות השיווק והמכירות – ולאו דווקא מכיוון ה-IT ".

2. הרגולציה בתחום, המאפשרת לארגונים להשתמש יותר במדיה דיגיטלית ולא רק במדיה הכתובה, הופכת את הפלטפורמה לאטרקטיבית ביותר ומאפשרת להם להפוך את הפלט התפעולי – לאינטראקטיבי המשמש כ"מנוע הפקת לידים". מעבר לעובדה כי הרגולציה נפתחת לעולם הדיגיטלי, היא מחייבת גם שינויים רבים והתאמות שונות של המסמכים הנשלחים ללקוח, והארגונים נדרשים לפתרון מהיר ויעיל כדי לעמוד בשינויים אלה.

בשני המישורים האלה, למוצר ה-Output Management של FreeForm יש יתרון מובהק.

חברת FreeForm מציגה מחד מובילות טכנולוגית ויכולות יישום של תכונות מתקדמות רבות (אינטראקטיביות, דינמיות, איחוד הודעות, קישוריות, וידיאו בסטרימינג ועוד) ומאידך – פשטות וידידותיות בהיבט ההטמעה והעריכה.

מערכת FreeForm אינה דורשת ידע בתכנות לצורך עריכה או הקמה של תבניות וכך ניתן להעביר את השליטה לידיים של האגפים העסקיים, כאשר ה- Time to Market הופך לקצר ואפקטיבי ביותר.

לא בכדי זוכה הפלטפורמה, כבר 4 שנים ברציפות, בדירוג STKI בקטגוריית Output Management. דירוג STKI, הסוקר את התחום לעומק בשנים האחרונות, בוחן, מצד אחד, פתרונות הנמצאים בליבות הארגונים (מערכות Mission Critical), ומצד שני, מחפש חזון טכנולוגי.

את שני האלמנטים האלה, מוצאים האנליסטים של STKI ב-FreeForm, שנה אחרי שנה.

הפלטפורמה של FreeForm היא פלטפורמה רוחבית הנותנת מענה לכלל מערכות הארגון במגוון רחב מאד של פורמטים, מאפשרת צמצום תבניות משמעותי וכמובן, מכילה יכולות שיווק פרסונלי מתקדמות. אורן טוען כי "בעידן בו מנהלי מערכות המידע חושבים על פתרונות המספקים ערך לארגון, בשילוב כמובן עם הדרישות ההולכות וגוברות מצד האגפים העסקיים והמנכ"לים, יש קרקע טובה מאד להמשך הצמיחה של המוצר בארץ". הוא סיכם באומרו כי  "אנחנו מברכים על פתיחות הארגונים והבנתם את הערך העסקי שנושאת בתוכה פלטפורמת Output Management שלנו, ולאור לא מעט תהליכי בחינה מתקדמים שחלקם כבר הסתיימו בהצלחה – אנחנו רואים שעד סוף השנה, ארגונים רבים נוספים יצטרפו ויהפכו ללקוחות מרוצים".

אירועים קרובים