מוטורולה מוביליטי השיקה את ה-Moto E – בעלות של 129 דולר בלבד

המכשיר מיועד לסייע לחברה לחדור לשוק הנמוך ● למרות מחירו, כולל ה-Moto E כמה תכונות מתקדמות, כגון הגנה מפני נפילות ונתזי מים שנשפכים עליו

מוטורולה מוביליטי (Motorla Mobility) השיקה את הטלפון החדש שלה, ה-Moto E, שמיועד לעזור לה לחדור לשוק הנמוך. המכשיר מזכיר אמנם במידה רבה את ה-Moto G, אולם הוא מציע תצורה שתאפשר לו להימכר ב-129 דולר בלבד, בלי התחייבות למפעילה כלשהי.

למרות מחירו הנמוך, כולל ה-Moto E כמה תכונות מתקדמות, כגון הגנה מפני נפילות ונתזי מים שנשפכים על המכשיר, זכוכית גרילה 3 להגנה מפני שריטות וסוללה שלטענת מוטורולה אמורה להספיק לעבודה במשך יום שלם.

ה-Moto E מבוסס על המערכת על שבב Snapdragon 200 כפולת הליבות במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ ושבב גרפי Adreno 302 חד ליבה. גודלו של המסך הוא 4.3 אינץ', הרזולוציה שלו היא 960×540 פיקסלים והצפיפות – 256 פיקסלים לאינץ'. איכות המצלמה האחורית היא 5 מגה-פיקסלים ותקני התקשורת בהם המכשיר תומך הם Wi-Fi n ובלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0). המכשיר מציע חיבור USB 2.0. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, עם אפשרת הרחבה לעד 32 ג'יגה-בייט נוספים לכל היותר.

על אף שהוא פונה לשוק הנמוך ושמוטורולה נמכרה באחרונה ללנובו (Lenovo), מגיע ה-Moto E עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 (Android 4.4) של בעלת הבית הקודמת, גוגל (Google), ועם הבטחה לעדכונים שוטפים.

כמו אחיו הגדול, ה-Moto G, ניתן לרכוש עבור ה-Moto E גב בצבעים שונים, מה שמוטורולה מכנה Motorola Shells, כדי להתאים את הטלפון לסגנונו של הלקוח. בנוסף, צירפה החברה את חבילת התוכנה שהיא מספקת עם המכשירים היותר מתקדמים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים