יזם נדל"ן תובע את מארק צוקרברג: לא יצר עבורי קשרים

מייסד פייסבוק קיבל 'מתנה' לכבוד יום הולדות ה-30: תביעה אישית מ-מיקרי ווסקריסיאן

ביום הולדתו ה-30 הוגשה כנגד מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק (Facebook), תביעה אישית על ידי יזם נדל"ן: זאת לאחר שבמסגרת מאמציו של צוקרברג ליצור לעצמו בית שקט, הוא רכש ארבעה מגרשים שכנים – ובהם מגרש שעליו ביקש יזם הנדל"ן, מיקרי ווסקריסיאן, להקים בית.

לטענת ווסקריסיאן, הוא נעתר לבקשת צוקרברג והסכים למשוך את ההצעה שהגיש לרכישת המגרש לאחר שצוקרברג שילם לו סכום של 1.7 מיליון דולר וגם הבטיח לו כי אם ייעתר הוא יסייע לו ליצור קשרים שעשויים להניב לו עסקאות אחרות בעתיד. בסך הכל שילם צוקרברג סכום כולל של 43 מיליון דולרים תמורת ארבעה המגרשים שגובלים באחוזתו.

אולם, על פי כתב התביעה שהגיש ווסקריסיאן, "צוקרברג אמר לי שהוא לא רוצה רעשים של אתר בנייה בחצר האחורית שלו במשך 14 חודשים והבטיח להפנות אליי עסקאות ולהכיר לי אנשים, אם אסייע לו לשמור על פרטיותו".

צוקרברג שילם סכום של 4.8 מיליון דולר תמורת המגרש – סכום זהה לזה שהיה נקוב בהצעה שמשך ווסקריסיאן. תמורת שאר שלושה המגרשים שילם צוקרברג סכומים של 10.5 עד 14.5 מיליון דולרים.

"מדובר באדם שהחברה שהוא הקים מושתתת על יצירת קשרים, וכל מה שהוא היה צריך זה ליצור כמה קשרים, אבל הוא דחה את מרשי על הסף" אמר דייוויד דרייפר, פרקליטו של ווסקריסיאן.

דרייפר הודה כי בהסכם שנחתם בין צוקרברג לווסקריסיאן לא מופיעה שום הבטחה ליצירת קשרים, אך לדבריו, מספר אנשים שנכחו בפגישות ביניהם היו עדים להבטחה. פרקליטו של צוקרברג מסר בתגובה כי התביעה משוללת יסוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים