תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "Aternity מספקת חוויית משתמש מיטבית בין אם המשתמשים נמצאים בעבודה, בבית או בתנועה".

15/05/2014 17:13

על פי הסקרים האחרונים, לרשות כל אחד מאיתנו עומדים שלושה מכשירים לפחות ובכולם אנו מפעילים יישומים אישיים וארגוניים ואנו חווים בהם חוויות שימוש שונות. ה-PC במשרד, הנייד בבית, ה-Tablet על הספה, הסמארטפון בחוץ לא מספקים תמיד את אותם ביצועים, אבל מחלקת ה-IT מחויבת לכולם. הדבר נכון במיוחד כאשר אנו מדברים על מגמת BYOD, המשימה הופכת להיות מורכבת יותר.

Aternity, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, משווקת פתרון ייחודי לניהול חוויית משתמש על כל סביבות העבודה גם של יישומים ניידים. הפתרון, של אטרניטי מאפשר לארגונים להתבונן בחוויית משתמשי הקצה על כלל המכשירים בכל יישום, בכל מקום ובכל עת. ל-Aternity לקוחות מובילים בישראל ובעולם בתחומי הטלקום, הביטחון, הפיננסים ועוד.

הפתרון של Aternity לניהול חוויית משתמש בעידן ה-BYOD, יוצג בכנס שתערוך NessPRO ב-1 ביולי 2014, תחת המטרה לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוח בכול מקום ובכל עת. הכנס, ששמו "Master your business application" יתקיים באולם האירועים BAU דרך מנחם בגין 148 בתל אביב. NessPRO מתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים.

"המנמ"ר הארגוני מצוי כיום בבעיה בכל הקשור לניטור חוויית המשתמש באפליקציות הליבה של הארגון הפועלות על מכשירים שונים ומגוונים" אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. "על המנמ"ר לאסוף ולמדוד נתונים הנדרשים על מנת לדעת כיצד המשתמשים חווים את הביצועים על כלל הסביבות. Aternity מספקת את המפתח לקבלת החלטות בזמן אמת, הקשורות לרמת שירות ולביצועי היישומים על כל המכשירים במבט אחד".

טרבור מץ, נשיא ומנכ"ל Aternity אומר : "הצרכים של הלקוחות והשותפים שלנו בכל הקשור לחוויית משתמשי קצה מדגישים את העובדה כי בסביבה העסקית של היום, מכשיר נייד הוא נקודת הגישה בעלת הצמיחה המהירה ביותר עבור יישומים עסקיים קריטיים"

"Aternity מספקת חוויית משתמש מיטבית בין אם המשתמשים נמצאים בעבודה, בבית או בתנועה".

תמיכה בכל סוגי היישומים הניידים
MFPI Aternity מספק פלטפורמת ניטור מקיפה של כל סוגי היישומים הפועלים תחת מערכות ההפעלה iOS ו-Android. בנוסף, Aternity MFPI אוסף באופן שוטף ערכים מפורטים הקשורים למכשירים הניידים. הדבר מאפשר ללקוחות Aternityלהרחיב את הפתרון גם לסביבה הניידת.

המיכשור המהיר ביותר ליישומים ניידים
Aternity MFPI מספק את הדרך הפשוטה ביותר להפעלת יישומים ניידים מקומיים על גבי מכשירים ניידים לצורך ניטור ביצועים. בניגוד לגישות אחרות לניהול ביצועי יישומים, Aternity MFPI אינו דורש ממפתחים להוסיף בזמן הפיתוח "תגי ניטור" לתוך היישומים שלהם על מנת לתמוך ביישומים ניידים מקומיים. במקום זאת, Aternity מספקת תהליך "מיכשור בינארי" אוטומטי בלחיצת כפתור לפני פריסת היישום בחנות היישומים הפרטית של הארגון או על גבי השרת.

ניטור רציף של ערכים בהתקנים ניידים, רשתות ושירות
Aternity MFPI אוסף באופן שוטף ערכים הקשורים להתקנים, רשתות ושירות, כגון:
– החומרה של ההתקנים ומידע על משאבים כולל סוללה חלשה, קצב הפריקה, האיחסון הכולל והאיחסון הזמין, הזיכרון הכולל והזיכרון הזמין, עומס CPU ועוד.
– תכונות מצב ההתקן, כולל מערכת ההפעלה וגירסת הקושחה, הספק, המיקום, מצב ה-roaming ועוד.
– תכונות רשת הסלולר כולל סוג הרשת, מצב הסיגנל והעוצמה, הפרמטרים של הרשת, ועוד.
– תכונות רשת ה-Wi-Fi כולל סוג הרשת, מצב הסיגנל והעוצמה, SSID, הפרמטרים של הרשת ועוד.

NessPRO, המתמחה ומובילה בשוק בנושא מתן פתרונות למנהלים ומנמ"רים בתפעול וניהול שלמערכות ה-IT, משיקה את הדור הבא של הפתרונות, הזוכים להתעניינות גוברת והולכת בעולם. פתרונות אלו מספקים מענה חדשני וממוקד בתצורה המתאימה ביותר ללקוח, במודל ענן או באתר הלקוח.

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com.

אירועים קרובים