בכירי תעשייה אמריקאים יגיעו לישראל לביקור בלוויית מושל מסצ'וסטס

פטריק דובאל, שביקורו האחרון כאן היה בשנת 2011, יגיע כחלק ממשלחת שתכלול בכירים מתעשיית הטכנולוגיה ומדעי החיים ● אל המשלחת יצטרפו אנשי הארגון לפיתוח עסקי ישראל-ניו אינגלנד

משלחת עסקית הכוללת כ -100 מבכירי התעשייה האמריקנית במגוון של סקטורים, ביניהם היי-טק, מדעי החיים, קלינטק, אנרגיה, סייבר סקיוריטי, שירותים פיננסים, אקדמיה ותחומים נוספים, תגיע בימים הקרובים לישראל.

אל המשלחת מצטרפים אנשי הארגון לפיתוח עסקי ישראל-ניו אינגלנד, והיא תלווה את ביקורו של מושל מדינת מסצוסטס, פטריק דובאל, שמגיע לארץ למטרת חיזוק והרחבת קשרי התעשייה והאקדמיה בין מדינתו לישראל, שהתרחבו והתעצמו במהלך שלוש השנים שעברו מאז ביקורו האחרון של המושל בארץ,

ממחקר שערך הארגון עולה כי הכנסות של חברות ישראליות הפועלות במסצ'וסטס הגיעו ליותר מ -6 מיליארד דולר בשנה, והן מעסיקות במדינה האמריקאית כ-6,700 עובדים. המחקר אף מצביע על כך ששיעור הצמיחה של חברות ישראליות במסצ'וסטס גדול פי 5 משעור הצמיחה הכלכלית הכללי של מדינה זו.

המשלחת תקיים בישראל ועידה מיוחדת שתימשך שלושה ימים בין ה-27-29 במאי ובה ישתתפו מאות חברות ואנשי עסקים ישראלים ואנשי ממשל ואקדמיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים