זמן קצר אחרי ההשקה: האתר של Unlimited נפל

גולשים שניסו להירשם למותג הסיבים האופטיים נתקלו בהודעה לפיה "Server is too busy" ● ב-IBC מסבירים זאת בכך שעשרות אלפי גולשים ניסו להתחבר לאתר בו זמנית

לא עברו שעות מעטות מההשקה של מותג הסיבים האופטיים Unlimited – והאתר בו ניתן להירשם אליו נפל. לטענת IBC, המיזם שעומד מאחורי המותג, הסיבה לכך היא עשרות אלפי כניסות.

בשלב מסוים, בשעות הצהרים, עלה האתר מאוד לאט ולאחר מכן, גולשים שניסו להירשם אליו נתקלו בהודעה לפיה "Server is too busy". ב-IBC מנסים בשעה זו לתקן את התקלה. לדבריהם, "אנשים רבים מנסים להתחבר בו זמנית – אנחנו מופתעים לטובה".

המותג Unlimited הושק היום (ג') במסיבת עיתונאים בהשתתפות שר התקשורת, גלעד ארדן. הוא עתיד להציע תשתית מהירה הרבה יותר לאינטרנט, טלפוניה קווית וטלוויזיה. על גבי אותה תשתית מציעות שבע החברות שהצטרפו למיזם מהירויות סימטריות שונות (כלומר: קצב זהה להעלאת ולהורדת קבצים), החל מ-100 על 100 מגה-ביט ועד ל-1 על 1 ג'יגה-ביט, במחירים שונים.

באתר, לאחר שישוב לפעול, ניתן יהיה לקבל מידע על המיזם ועל החבילות שמציעות החברות, וכן להירשם, במידה שהגולש מעוניין להצטרף לשירות. ב-IBC הצהירו כי הם יפעלו לפרוס את התשתית על פי מידת הביקושים בכל אזור.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ,יוסי

    שילחם אדון ארדן בקרטל בזק הוט במקום לכנס מסיבת עיתונאים ברברן

אירועים קרובים