תוכן שיווקי

ראיון עם הילל קוברובסקי, מנכ"ל Sec4Biz – שותף של חברת Fortinet

20/05/2014 17:41

ספר על הארגון בו אתה עובד.
"Sec4Biz הינה חברת ייעוץ ואינטגרציה שמספקת שירותי אבטחת מידע ותקשורת מקצה לקצה , החל מרמת התשתית הפיזית ועד לפתרונות אבטחת מידע ותקשורת לדאטה סנטר , פתרונות לסביבות ענן ומערכות להתמודדות מול איומי סייבר שונים. עיקר לקוחות החברה הינם ארגונים בינונים וגדולים בינהם משרדי ממשלה, עיריות, פיננסים, ביטוח והיי-טק".

אילו מוצרים של Fortinet אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
"Sec4Biz הינה בין החברות היחידות בארץ המספקת פתרון מקצה לקצה בתחום הפתרונות של חברת Fortinet לכלל סוגי הארגונים. בנוסף לשירותי אחריות החומרה הניתנים על ידי היצרן בישראל, אנחנו מחזיקים בחברה מלאי שירות המונה למעלה מ- 70 פתרונות בדגמים שונים בכדי לספק שירות החלפת חומרה ברמת שירות 24x7x4. פיתחנו התמחות מיוחדת בביצוע אופטימיזציה למערכות פעילות כהכנה לביקורת ותאימות לרגולציה, ובשרות לכל ארגון שרוצה לשפר משמעותית את רמת האבטחה והביצועים במערכות הפעילות שלו. בנוסף יש לנו התמחות מיוחדת גם בהמרות והגירה של מערכות אבטחת מידע של יצרנים שונים אל פתרונותיה של חברת Fortinet".

מדוע בחרתם לעבוד עם Fortinet? מה הערך המוסף ש-Fortinet נותנת לשותפים שלה?
"הרומן שלנו עם Fortinet נמשך כבר שנים רבות, בעברי – שימשתי כראש תחום Fortinet באחת מחברות ההפצה של Fortinet בארץ. בעשר השנים האחרונות התקנתי למעלה מ- 500 פתרונות שונים של Fortinet בארץ ובעולם. הסיבה העיקרית לכך שאנחנו נאמנים ל- Fortinet כל כך הרבה שנים היא הידיעה הודאית שהפתרון הטכנולוגי שמציגה החברה הוא חוד החנית של עולם האבטחה. מי שבאמת חי את התחום מבין שאין תחרות ל-Fortinet , מבחינת יכולות טכניות, קלות תחזוקת הפתרונות, וכמובן העלות הראשונית הנמוכה וה- TCO לאורך השנים. כיום אין חברת אבטחה או תקשורת שמספקת ללקוחותיה פלטפורמה אחידה של מגוון הפתרונות הדרושים להגן על הרשת וחוות השרתים, החל מפתרונות FW/UTM, דרך פתרונות הגנה לדוא"ל, פתרונות הגנה מתקדמים כנגד איומי סייבר ו-DDOS , הגנה אפליקטיבית למערכות Web ובסיסי נתונים, ניהול מרכזי לרשתות אלחוטיות במהירות גבוהה כולל תמיכה בתקן 802.11ac , ניהול משתמשים ו-OTP מובנה בפתרון ללא עלות, פתרונות לניהול עומסים בגישה למערכות, וכן אפליקציות ופתרונות תקשורת לאגרגציה של קווים".

מה לדעתך המוצר/ים הפורץ/ים דרך של Fortinet שמבדלים אותה ממתחרותיה?
"Fortinet לא מפסיקה להפתיע בפתרונות חדשים. השנה Fortinet תפרוץ שווקים חדשים ותקבע את חותמה, הן בתחום של פתרונות התקשורת המתקדמים שלה לניהול עומסים, הן בפתרונות הגנה מתוחכמים שפיתחה כנגד התקפות סייבר שונות, והן בפתרון חדש שהושק בחודש האחרון בהגנה על סביבות שרתים בענן של Amazon. השנה כולם מחפשים להוזיל עלויות רכישה ותחזוקה. Fortinet מספקת מענה אמיתי לכול סוגי הארגונים ולכל הצרכים האבטחתיים בכך שהיא מספקת יכולות טכניות רבות במוצרים בעלות זולה משמעותית מכל שאר המתחרות הראשיות בתחום האבטחה".

אילו פעילויות ייחודיות אתה יצרת בשוק לטובת קידום תחום אבטחת המידע?
"ראשית, באהבה ובהנאה גדולה הקמנו פורום משתמשים בלתי תלוי ברשת הפייסבוק, "פורום משתמשי Fortinet בישראל". הפורום מונה כ- 300 חברים פעילים והמספר רק הולך וגדל מיום ליום ללא פרסום מיוחד. אני מופתע מהקהילה הפעילה והמדהימה שיש בפורום, אנשים שונים שואלים שאלות ומקבלים תשובות כמעט באופן מידי ממומחים טכניים מחברות שונות והכול ברוח טובה, ללא תמורה ומתוך רצון לסייע לקהילה.שאפו לחבר'ה המדהימים ששותפים בפורום.

"שנית, פיתחנו תחום של הדרכות טכניות המתמחות בהכשרה ליישום פתרונות של Fortinet, בשנה האחרונה העברנו מספר קורסים ציבוריים ופרטיים, כאשר עד סוף השנה צפויים עוד שני קורסים מיוחדים שפיתחנו במיוחד לשוק הישראלי לאלו שמעוניינים להכיר לעומק את היכולות הרבות והמיוחדות של גרסה 5 והפתרונות החדשים. ההדרכות מבוצעות על ידי מדריכים מנוסים בעלי סמכות רשמיות של היצרן וניסיון רב מהשטח".
תמונה קבוצתית של בוגרי קורס Fortinet האחרון בהדרכת Sec4Biz

אירועים קרובים