שמעון אברבנאל מונה למנכ"ל צ'יפ פי. סי

יחליף את דוד פריידנברג, אשר ניהל את החברה בשלוש השנים האחרונות ומונה למנכ"ל קבוצת נידם

שמעון אברבנאל, לשעבר מבכירי APC מקבוצת שניידר אלקטריק, מונה למנכ"ל צ'יפ פי.סי. (Chip PC), כך נודע לאנשים ומחשבים. במסגרת תפקידו ינהל אברבנאל את כל פעילות החברה בארץ ובחו"ל. אברבנאל יחליף את דוד פריידנברג, אשר ניהל את החברה בשלוש השנים האחרונות ומונה למנכ"ל קבוצת נידם.

אברבנאל שימש במשך שנתיים כדירקטור בכיר לפיתוח עסקי של תחום הדאטה-סנטר באזור מרכז אירופה, ישראל והמדינות הסקנדינביות ב-APC.

צ'יפ פי.סי. מפתחת, מייצרת ומשווקת חומרה, תוכנה וטכנולוגיה למחשבים רזים ומנוהלים, הפועלים בסביבת וירטואליזציה וענן. היא שותפה עסקית של VMware, מיקרוסופט (Microsoft) וסיטריקס (Citrix).

החברה מונה כ-70 עובדים, מחציתם בישראל. 95% מכלל המכירות שלה הן לייצוא. בין לקוחותיה בארץ: משרדי ראש הממשלה, האוצר, הביטחון והחוץ, בית החולים איכילוב, פלאפון, איסתא, צבר ודיזנהויז. בין לקוחותיה בחו"ל: חברת התעופה לופטהנזה (Lufthanse), רשת הקמעונאות וול-מארט (WalMart), פרנס טלקום (France Telecom), פדקס (FedEx), וחיל האוויר האמריקני. החברה נוסדה בשנת 2000, ולפני כשלוש שנים נרכשה על ידי קבוצת נידם תקשורת, הנמצאת בבעלות שלומי נידם.

אברבנאל (56) שימש במשך שש שנים כמנכ"ל APC ישראל מקבוצת שניידר אלקטריק, עד שמונה לתפקידו האחרון, ב-2012. בתפקידו האחרון היה אחראי על פיתוח מתודולוגיות ושיטות עבודה למקסום יכולות החברה בתחום הדטה-סנטר, הובלת פרויקטים מורכבים, זיהוי הזדמנויות לשיתופי פעולה, פיתוח רשת שותפים איתנה בכל אחת מהמדינות השונות ומכירה של פתרונות כוללים מההיצע של שניידר אלקטריק במגזרים השונים וללקוחות אסטרטגיים של החברה.

אברבנאל הקים את פעילות APC בישראל בשנת 2006. ב-2007 נרכשה החברה על ידי שניידר אלקטריק והפכה למותג עצמאי בתוך החברה העולמית. במהלך תקופה זו צמחה הפעילות של APC בישראל, ומכירות החברה בארץ הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים.

לפני שהגיע ל-APC, שימש אברבנאל כמנכ"ל Force Computers Israel במשך כשנתיים ותפקידי ניהול בכירים בסאן מיקרוסיסטמס
ו-HP. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים