האם ה-Surface של מיקרוסופט יכול להתחרות עם ה-MacBook של אפל?

הענקית מרדמונד השיקה דגמים חדשים של הטאבלט שלה, ומכוונת אותם אל הקהל העסקי, שעד עכשיו נטה ברובו למוצרים של התפוח

הדור הבא של ה-Surface pro - בעוד כחודשיים. צילום: אתר מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) אתמול (ג') השיקה דגמים חדשים, גדולים וקלים יותר, של הטאבלט מדגמי Surface Pro, בתקווה שהמומחיות של מיקרוסופט בתוכנה עסקית תסייע לה להתחרות באפל (Apple) בשוק של המכשירים הניידים.

באירוע שנערך בניו יורק הבהיר מנכ"ל מיקרוסופט, סטיה נדלה, כי החברה, שרכשה לאחרונה מנוקיה (Nokia) את חטיבת המכשירים, חייבת לייצר מכשירים משלה, למרות שלא קצרה עד כה הצלחה בשווקים של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. "לא נייצר חומרה רק בשביל לייצר חומרה" אמר נדלה. "אנו מבקשים ליצור חוויה שתמזג את כל היכולות של החברה שלנו".

הטאבלטים החדשים, Surface Pro 3, יוצעו בשלושה דגמים שיעלו בארה"ב בין 799 דולר ל-1,949 דולר, ויצוידו בצג של 12 אינץ' – בהשוואה ל-9.7 אינץ' במחשבי iPad של אפל. ניתן להתקין בהם גם את חבילת אופיס (Office) של מיקרוסופט, בה משתמשים בחברות עסקיות ברחבי העולם.

מנהלי מיקרוסופט הרבו להזכיר באירוע את מחשבי MacBook Air של אפל, והבהירו היטב כי בחברה מבקשים להתחרות עם מחשבי Surface Pro 3 החדשים במחשבי MacBook Air, העולים בארה"ב החל מ-899 דולר.

במיקרוסופט "מתמקדים במשתמשים עסקיים הרואים במחשבי לוח שלוחה של המחשב הנישא שלהם, או אפילו תחליף למחשב הנישא" הסביר ג'ק גולד מפירמת ג'יי. גולד ושות'. "נראה כי במיקרוסופט הבינו שלא יוכלו להתחרות ראש בראש במחשבי iPad של אפל, ושהם חייבים להציע מכשיר עדיף למשתמשים עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים