המשטרה מציגה: טלפונים חכמים וטאבלטים מאובטחים יותר

20 אלף שוטרים יצטיידו במערכת שתותקן על המכשירים שלהם ויוכלו לקבל את המידע הדרוש להם ממערכות ה-IT של המשטרה ● המערכת יודעת לייצר סיסמאות רנדומליות, אחת בכל דקה, וכל שדרוש לשוטר הוא להשתמש באחת מהן ● היקף הפרויקט נאמד ביותר ממיליון שקלים

מינהל הטכנולוגיות של משטרת ישראל החל בהטמעת מערכת אבטחת מידע של קומדע, שתותקן על הטלפונים החכמים והטאבלטים של השוטרים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל לפני כחודשיים ויסתיים עד סוף 2014. עד כה הוטמעו המערכות ב-8,000 מתוך 20 אלף המכשירים המתוכננים לצורך כך. היקפו של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

המערכת, OTP (ר"ת One Time Password), היא אפליקציה שמאפשרת גישה מאובטחת של השוטרים למידע מכל מקום בו הם נמצאים. ניתן להשתמש בה בניידות המשטרה, או ישירות מתוך הטלפון הסלולרי או הטאבלט של השוטרים. המערכת יודעת לייצר סיסמאות רנדומליות המתחלפות בכל 60 שניות ומאפשרת גישה מאובטחת למערכות ארגוניות. השוטר המשתמש במערכת יכול להזדהות באמצעות אותה סיסמה מול מערכת ה-IT של המשטרה ולקבל גישה מאובטחת למידע לו הוא נדרש.

פרויקט ההטמעה וההתאמה למערכות המשטרה נעשה בשיתוף קומדע, המתמחה בביצוע פרויקטים שמשלבים פתרונות מתקדמים של חתימה אלקטרונית, הזדהות חזקה, ביומטריה ואבטחת מידע.

לא התקבלו תגובות לידיעה מהמשטרה ומקומדע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים