HP מתחרה במותגים הזולים: השיקה טאבלט במחיר של כ-100 דולר בלבד

ה-HP 7 Plus מבוסס על מסך כסוף בגודל 7 אינץ' ברזולוציה של 1,024x600 פיקסלים ובנוי על מערכת על שבב שבמרכזה 4 ליבות עיבוד ARM Cortex-A7 במהירות של 1 ג'יגה-הרץ ● מוצרים דומים שמיוצרים בסין אמנם זולים יותר, אולם HP מקווה שהשם ואיכות המוצר שלה יעשו את ההבדל

HP מצטרפת לרשימת החברות הגדולות שמציעות טאבלטים במחירים שמתחרים ב-"מותגי מדבקה" סיניים (דגמים לא מוכרים שנמכרים במחירים זולים). החברה השיקה, ומציעה כבר למכירה באתר שלה, את HP 7 Plus – טאבלט שכמו שאפשר להבין משמו מבוסס על מסך בגודל 7 אינץ'. הוא גם מוצע במחיר תחרותי בהחלט: 99.99 דולר.

מסך ה-IPS של ה-7 Plus מגיע בצבע כסוף, מצויד במסך ברזולוציה של 1,024×600 פיקסלים ובנוי על מערכת על שבב שבמרכזה 4 ליבות עיבוד ARM Cortex-A7 במהירות של 1 ג'יגה-הרץ בלבד. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2.2 (Jelly Bean) והיא פועלת בסביבת זיכרון של 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון כולל. ניתן להרחיב את זיכרון האחסון בעוד 32 ג'יגה-בייט לכל היותר באמצעות כרטיס microSD.

המצלמה האחורית של המכשיר היא באיכות של 3 מגה-פיקסלים והקדמית – VGA בלבד. מבחינת תקשורת, המכשיר כולל חיבור microUSB 2.0 וחיבור אלחוטי עד תקן 802.11n, אולם אין בו חיבור בלוטות' (Bluetooth).

הממדים של הטאבלט נאים: עובי של 8.13 מ"מ ומשקל של 295 גרם בלבד. נפח העבודה של הסוללה שלו עומד על 2,800mAh והיא אמורה, לפי HP, להספיק לחמש שעות וחצי של עבודה רציפה.

ענקית המיחשוב מעמידה את הטאבלט שלה לתחרות מול דגמים סיניים לא מוכרים אולם בעלי תצורה דומה, שעולים עד כ-25 דולר פחות. החברה מקווה שהמותג ואיכות הגימור של המוצר שלה יקנו לה דריסת רגל בשוק הנמוך של הטאבלטים.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים