עוד אקזיט: לאנדסק רוכשת את LetMobile הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים

מקימה מרכז חדשנות ומו"פ בישראל ● LetMobile מספקת אבטחה של דוא"ל, תוכן ויישומים

לאנדסק (LANDesk) רוכשת את LetMobile הישראלית, כך היא הודיעה אתמול (ד'). פרטי הרכישה לא נמסרו, שכן שתי החברות הן פרטיות, אולם גורמים בענף העריכו כי המדובר בסכום של עשרות מיליוני דולרים.

על בסיס הרכישה, בכוונת לאנדסק להקים מרכז חדשנות ומו"פ בישראל. LetMobile הוקמה לפני שלוש שנים על ידי דרור טודרס, המשמש כמנכ"ל, ערן ליבנה, המשמש סמנכ"ל מוצרים ורון רימון, המכהן כיו"ר החברה.

LetMobile מספקת אבטחה של דוא"ל, תוכן ויישומים. היא פיתחה ארכיטקטורה העושה שימוש ב"שרת שער" (Gateway) מאובטח דו-כיווני, המספק הגנה על הנתונים בכל מכשיר נייד. כך, מתקבלות אפשרויות אבטחה גמישות, הכוללות מניעת זליגת מידע – Data Loss Prevention ‏(DLP) למכשירים ניידים, גידור מבוסס מיקום (Geofencing), ביקורת נתונים ויצירת פרופילי אבטחה, במטרה להבטיח עמידה בתקנים ושמירה על המידע. בדרך זו, הפתרונות שפיתחה הנרכשת הישראלית מספק יכולת אבטחת מידע במצב בו סביבות המיחשוב הניידות, האישית והארגונית מתקיימות זו לצד זו, ללא הבחנה ביניהן. האבטחה נאכפת ברמת שרת השער, מחוץ למכשיר הנייד, ומונעת מצב שבו נתונים ארגוניים רגישים וסיסמאות משתמש מאוחסנים במכשיר הנייד. הדבר ממזער את הסיכון לאובדן נתונים במקרה שהמכשיר אבד, נגנב, הודבק ביישומים זדוניים או נפגע בכל דרך אחרת.

לדברי סטיבן דיילי, מנכ"ל לאנדסק, "הרכישה משקפת התקדמות משמעותית במימוש האסטרטגיה שלנו בתחום IT מכוונת-משתמש. מרכז הכובד עובר מהמכשיר אל המשתמש, הנתונים והיישומים (User-Oriented IT)".

אנשי חברת LetMobile, מימין:  אריק פריאל, סמנכ"ל פיתוח; ערן ליבנה, מייסד וסמנכ"ל מוצרים; ודרור טודרס, מייסד ומנכ"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים