פלאפון תשווק כרטיסי SIM שיאפשרו להציע מוצרי תוכן ומולטימדיה ברכבים

החברה חתמה על הסכם עם א.ד.י מערכות לרכב חכם במסגרתו היא תאפשר ללקוחות כל החברות גלישה סלולרית ברכב ● מדובר ברכבים מתוצרת שברולט, קיה, סובארו, ניסאן, רנו ועוד

פלאפון הודיעה היום (ה') כי היא נכנסת לתחום הגלישה הסלולרית ברכב, ובמסגרת זו היא תשווק כרטיסי SIM מיוחדים שיאפשרו ליבואניות הרכב להציע מגוון מוצרי תוכן ומולטימדיה בכל רכב.

ההסכם הראשון שחתמה החברה הוא עם א.ד.י מערכות לרכב חכם, שמתמחה במתן פתרונות בתחום מערכות שמע ומולטימדיה, מיגון, נוחות, בטיחות ,יוקרה ותקשורת. במסגרת זו תספק פלאפון אלפי כרטיסי SIM, שיאפשרו ללקוחות כל החברות גלישה סלולרית ברכבם. רוכשי רכבים מתוצרת שברולט, קיה, סובארו, ניסאן, רנו ועוד יוכלו ליהנות מחיבור מערכות המולטימדיה שלהם לעולם הסלולר, הכולל חיבור לאפליקציות ניווט בזמן אמת, תחנות רדיו אינטרנטיות וכדומה.

הממשק החדש מוצע לנהגים כחלק ממערכת המולטימדיה הכוללת חוויית גלישה בנפח של 12 ג'יגה-ביט (המספיקה ל-12 חודשים), תשתית אינטרנט להתקנת אפליקציית ווייז (Waze) ומודם סלולרי המקשר בין מערכת ההפעלה של המולטימדיה לשירותים השונים.

מוטי קוסובסקי, סמנכ"ל השיווק של א.ד.י מערכות לרכב חכם, מסר כי "ההסכם עם פלאפון הוא הסכם ראשון בענף, שיאפשר לנו להציע ליבואני הרכב לחבר את מערכות המולטימדיה שמותקנות ברכבים לעולם האינטרנט, להתקין על גבי המערכות אפליקציות ניווט בזמן אמת כגון ווייז, להתחבר לתחנות רדיו אינטרנטיות וכדומה. צפי המכירות למערכת מולטימדיה עם תשתית אינטרנט לשנה הקרובה עומד על כ-6,000 מערכות".

משה שיר, מנהל אגף לקוחות אסטרטגיים בחטיבה העסקית בפלאפון, אמר כי "ההסכם יאפשר לפלאפון להרחיב את פעילותה בתחום ה-M2M". לדבריו, "תחום ה-M2M ברכבים, המאפשר לרכבים לדבר עם מכשירים חכמים אחרים, הולך וצובר תאוצה ונהיה בעל משמעות גם עבור חברות הסלולר. בעתיד הקרוב נראה יותר דגמי מכוניות בעלי גישה לאינטרנט ולגלישה סלולרית ובכך גם לאפשר חיבור לאפליקציות אינטרנטיות".

על פי מחקר של ארגון ה-GMSA, יותר מ-20% מהרכבים שיימכרו ב-2015 יגיעו עם חיבוריות מובנית ועד 2025 כל מכונית תהיה מחוברת לכמה רשתות. ההכנסות העולמיות ממכוניות מחוברות ישלשו את עצמן וב-2018 יגיעו ל-54 מיליארד דולר בהשוואה ל-18 מיליארד דולר ב-2012.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים