תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ריבוע הקסם של גרטנר קבע: SourceFire מובילה את תחום מערכות האבטחה ומניעת האיומים

SourceFire חברת אבטחת המידע מהמובילות בעולם בתחום פתרונות התשתיות, האבטחה וה-Cyber Security, דורגה ע"י גרטנר במקום הראשון בתחום טכנולוגיית ה-NGIPS

22/05/2014 16:30

זו השנה השניה ברציפות שגרטנר ממקמת את SourceFire כמובילה את תחום ה-Intrusion Prevention Systems, וזאת על סמך עמידתה במדדים שקבעה גרטנר וביניהם: יכולות NGIPS מתקדמות, איכות גבוהה יחד עם השהייה נמוכה, מענה פיתוחי לאתגרי לקוחות, מגוון רחב של דגמים ועוד.

כחלוצת טכנולוגיית ה-NGIPS (ר"ת New generation Intrusion Prevention system), עם מגוון רחב של מוצרי אבטחה מתקדמים המאפשרים לה גמישות ויכולת התאמת המוצר לארגון, מציגה SourceFire יכולות ייחודיות בתחומים הבאים:

1.    נראות – מערכות האבטחה של SourceFire מאפשרות לומר בכל רגע נתון ובזמן אמת, על איזה מערכות הפעלה/אפליקציות ומתשמשים, הן מגנות. יכולת זו מקשה על התוקפים לעקוף את המערכת ואילו הלקוחות מקבלים ממערכת הניהול מידע מפורט ועשיר מאד (במידה מסוימת, דומה למערכות Secutiry IEM)

2.    ביצועים – SourceFire היא בין היצרנים היחידיים העומדים במבחני real life scenarios.

3.    False – positive – מערכות SourceFire מציגות כמות אירועים שגויים נמוכה משמעותית.

4.    ניתוח אירועי עבר – העובדה שהמערכת מתייגת גם תעבורה לגיטימית לכאורה, מאפשרת תחקור אירוע בדיעבד ולמידה על סמך ההיסטוריה.

יכולות אלה ועוד מאפשרות למערכות SourceFire לייצר חוקי קורלציה לזיהוי קוד זדוני על בסיס התנהגות ושינוי התנהגות, ולא על בסיס חתימה – כבמערכות אחרות, והן שהופכות אותה למובילה בתחומה.

בשנה הקרובה עומדת טכנולוגיית NGIPS של SourceFire להיות מוטמעת במערכות הASA של סיסקו (Cisco), שהן מערכות ה-FireWall המותקנות ביותר בעולם.

אירועים קרובים