תוכן שיווקי

טל גרנות מנכ"ל EntryPoint: "השנה הצגנו גידול של כ-50% בהכנסות החברה. ולאור העיסקאות החדשות בהן זכינו לאחרונה אנחנו מגדילים את מצבת כח האדם שלנו ובחודשים הקרובים נגייס כ-50 עובדים חדשים"

22/05/2014 16:52

מערכת אנשים ומחשבים נפגשה עם טל גרנות, מנכ"לית EntryPoint, שהגיעה לחברה לאחר ששימשה כסמנכ"לית במספר חברות תקשורת ביניהן 012 ואינטרנט זהב וכעת, היא ממנכ"לת  את EntryPoint , שהוקמה על ידי אוהד פטל לפני 10 שנים. יחד עם צוות של כמאה עובדים הם מובילים בהצלחה פרויקטי בדיקות פיתוח ואינטגרציה עבור חברות ענק כמו  רד ׁׁ(RAD), ריטליקס, מרוול (Marvell), סיסקו (Cisco), הוט ועוד.

ספרי בבקשה על החברה.
טל: "Entrypoint היא חברת IT שחוגגת בימים אלה עשור לפעילותה. אנחנו פועלים בישראל וגם בחו"ל ובמהלך השנים ביצענו עשרות רבות של פרויקטים במספר תחומים, ביניהם – בדיקות ופיתוח תוכנה, אבטחת מידע, שירותי IT, אוטומציה ושליטה ובקרה .
בנוסף, אנחנו שותפים עסקיים ומפיצים בלעדיים של ציודי תקשורת של חברות מהמובילות בעולם.

"בשנה האחרונה בצענו עשרות פרויקטים בישראל ובחו"ל והחברה הציגה גידול של כ-50% בהכנסותיה. לשמחתנו לאור העיסקאות החדשות בהן זכינו לאחרונה אנחנו מגדילים את מצבת כח האדם שלנו בחודשים הקרובים ומתעתדים לגייס כ-50 עובדים חדשים שישתלבו בפרויקטים החדשים ובפרויקטים קיימים. חשוב לי לציין כי אנחנו מחפשים עובדים מכל המיגזרים ובכל הגילאים".

היכן באה לידי ביטוי המומחיות שלכם?
טל: "כחברה אשר מעניקה שירותים חיוניים לחברות בשלל סקטורים בעולם העסקים הישראלי – החל בספקי תקשורת, דרך גורמים בשוק הפיננסי ועד תעשיות ביטחוניות וגופים ממשלתיים – חשוב לנו להבטיח שלקוחותינו יקבלו מענה בדיוק למה שהם זקוקים. בעזרת צוות מקצועי של כ-100 עובדים, יש לנו את היכולת להיכנס במהירות אל התהליך ולהיות חלק משמעותי ממנו, ולהביא ללקוח שלנו ערך במהירות וביעילות. ההיכרות עם המתודולוגיות, ושיטות העבודה בענפים שונים בשוק, מאפשרת לנו לתפקד "כבני בית" ומכאן החוזק שלנו.

"בנוסף, כחברה שאינה "חברת ענק" אנחנו יחודיים בשוק בו פועלות חברות IT גדולות לצד חברות בוטיק קטנות. העובדה שאין בתחום שלנו חברות בסדר גודל דומה לנו מבדלת אותנו בשוק ומקנה לנו את המהירות והממזריות של הקטנים ואת החוזק והנסיון של הגדולים".

ספרי בבקשה על פרויקטים מובילים שבצעתם לאחרונה
טל: "בשנה האחרונה ביצענו פרויקטים עם החברות רד, ריטליקס, מרוול  והוט וגם בחו"ל, השלמנו לאחרונה מספר פרויקטים ביניהם הקמת מערכת IVR בניגריה, פרויקט בדרום אפריקה וזכינו בפרויקט בתחום הסייבר במקסיקו".

בימים אלה אתם מקימים משרד נוסף גם בבאר שבע – במה יעסוק הסניף החדש?
טל: "המדען הראשי הכריז השנה על פרויקט לאומי לפיתוח הפריפרייה וישובי הדרום במסגרתו חברות תוכנה ופיתוח מעבירות את מרכזי הפיתוח שלהן לבאר שבע. במסגרת זו אנחנו מקימים משרד נוסף בבאר שבע , אשר יבצע פרויקטי פיתוח במודל Turn key solutions, עבור לקוחות שונים  בעיקר בתחום התקשורת ופתרונות תקשורת בענן".

כיצד אתם מסכמים את העשור הראשון של החברה?
אוהד: "בעשר שנות העשייה הראשונות שלנו צברנו נסיון וידע מצטברים בשוק הטכנולוגיה הישראלי במספר תחומי פעילות, שמהווים את תשעת קווי המוצר שלנו. בחמש השנים הבאות אנו מתכננים להרחיב קווי מוצר אלו בצורה דרמטית ולהעמיק אותם משמעותית. האתגרים שעומדים בפנינו הם כניסה לתחומי פעילות חדשים והקמת חממה טכנולוגית שתפתח מוצרים שיתמכו בכל קווי המוצר שלנו. אני מאמין כי אנחנו רק בתחילת הדרך והתשתית שהקמנו בעשור הראשון תאפשר לנו להשיג את המטרות והיעדים אליהם אנחנו רוצים להגיע".

אירועים קרובים