יבמ תפסיק למכור את מוצרי האחסון של נט-אפ

החברה תחדל מחר (ב') לשווק את סדרת מוצרי N של ענקית האחסון, כדי להעלות את מכירות החומרה שלה ● מנט-אפ נמסר כי המהלך "יציב אתגר" ליחסיה עם יבמ

יבמ (IBM) תחדל מלהפיץ ולמכור את מוצרי האחסון של נט-אפ (NetApp), מתוך כוונה שהלקוחות הארגוניים ירכשו את מוצרי האחסון שלה עצמה.

הענק הכחול ישווק את סדרת מוצרי N של נט-אפ עד יום ב' הקרוב. במזכר פנימי של יבמ, שפורסם בסוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), נכתב כי היא תחדל מפיתוח מוצריה על מנת שיתאימו לאלה של ענקית האחסון.

יבמ מבקשת לרענן את מכירות מוצרי החומרה שלה, שנמצאות בצניחה. היא שינתה את המיקוד שלה לעבר טכנולוגיות חדשות ושדרוגי מוצרים. המהלך צפוי להוות מכשול עבור נט-אפ, ש-2% מהכנסותיה מגיעות ממכירות של יבמ. מענקית האחסון נמסר כי המהלך "יציב אתגר" ליחסיה עם הענק הכחול.

מכירות מוצרי נט-אפ בתצורת OEM, לרבות אלה אותה היא מייצרת עם יבמ, צנחו ב-2013 ב-34% ועל פי הודעת החברה צפויים לצנוח בשנה הנוכחית ב-40% נוספים.

רוי קאושיק, אנליסט ב-Wunderlich, אמר כי "יבמ היא לקוח ה-OEM הגדול ביותר של נט-אפ, והיא החליטה להתמקד במוצרים שלה. היא גם מאבדת נתח שוק משמעותי בתחום האחסון שבתורו פוגע בהכנסות של נט-אפ ממנה".

הסכם שיתוף הפעולה בין שתי החברות נכנס לתוקף ב-2005 ומטרתו הייתה להתחרות במשותף ב-EMC. לדברי שון טטפון, מדוברי הענק הכחול, "יבמ מתמקדת בהיצע האחסון מוגדר תוכנה שלה, על מנת לספק ללקוחותיה הארגוניים יכולת להגדיל באופן גמיש את מערכי האחסון שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים