AOL מקימה תוכנית לליווי והשקעה בסטארט-אפים ישראליים

במסגרת תוכנית נאוטילוס תשקיע ענקית האינטרנט האמריקנית בעד 10 סטארט-אפים שיש להם סינרגיה עם אופי הפעילות שלה עצמה ● מדובר בתוכנית דו שלבית של ליווי ומימון, שלדברי AOL תאפשר לחברות לגדול משלב ה-Seed לשלבים מתקדמים יותר

הסטודנטים רוצים להיות סטארט-אפיסטים. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

ענקית האינטרנט האמריקנית AOL מקימה בימים אלה בארץ תוכנית לליווי סטארט-אפים, תחת המותג נאוטילוס. מדובר בתוכנית דו שלבית של ליווי ומימון, שלדברי החברה תאפשר לחברות לגדול משלב ה-Seed לשלבים מתקדמים יותר של פיתוח מוצר, גיוס משקיעים ויציאה לשוק הבינלאומי.

במסגרת התוכנית יינתנו למיזמים שייבחרו תמיכה וייעוץ מקצועי, באמצעות צוות מומחים מקומי במשרה מלאה, וכן באמצעות גישה ישירה למגוון מומחים וכלים מקצועיים מחטיבות הארגון השונות ברחבי העולם. השירותים יותאמו לצרכיו של כל סטארט-אפ וכל יזם באופן פרטני.

התוכנית תלווה עד 10 מיזמים בכל נקודת זמן, לתקופה של כשנה, והם יוכלו להסתייע במרכז עבודה שיוקם בתל אביב. היא מיועדת לסטארט-אפים שיש לתחומים בהם הם עוסקים סינרגיה לתחומי הפעילות של AOL.

החברה האמריקנית עצמה תשקיע לפחות 100 אלף דולר בחברות שיתקבלו לנאוטילוס ושיגייסו סיבוב Seed ממשקיעים חיצוניים.

תנהל את התוכנית מרב רותם-נעמן, בוגרת אוניברסיטת הארווארד, שניהלה בעבר את תחום התכנון האסטרטגי והתפעולי בהנהלה הגלובלית של בטר פלייס.

לדברי חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל, "בחרנו לקחת את הניסיון שצברנו ולהעניק אותו לסטארט-אפים ישראליים שאנחנו מאמינים שיש להם פוטנציאל להצליח ולהצעיד את העולם קדימה". הוא ציין כי "היזמים שייכנסו לתוכנית יקבלו מאיתנו חופש פעולה מוחלט, מתוך שאיפה שידעו לנצל את כל הקשרים והיכולות של חברה בינלאומית כ-AOL וכן את מגוון הכלים והשירותים שנעמיד לרשותם".

הסטארט-אפ הראשון שיצטרף לתוכנית הוא Take&Make של היזמים מיקה קייט, לירי הלפרין ויוסי שלם. הטכנולוגיה של החברה הופכת סרטוני עשה זאת בעצמך מצליחים ביו-טיוב (youtube) לערכות פיזיות, עם כל החומרים הדרושים להכנת היצירה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים