"גוגל של סין" נכנסת לישראל: נציגיה ייפגשו בחודש הבא עם חברות מקומיות

חברת האינטרנט הסינית ביידו תציע למפרסמים הישראליים פרסום במנוע שלה לפי מילות חיפוש ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת שלה ● הפתרונות יוצעו בסיוע צוות של WEB3 הישראלית, שיעזור למפרסמים בניהול הקמפיינים, בפיתוח הקריאייטיב בסינית ובהתמודדות עם הביורוקרטיה במדינה

ביידו (Baidu), ה-"גוגל של סין", נכנסת לישראל ותאפשר למפרסמים ישראליים כניסה לשוק במדינת הענק. החברה תציע להם פתרונות פרסום, בסיוע צוות של WEB3 הישראלית, שילווה את המפרסמים בניהול הקמפיינים, בפיתוח הקריאייטיב בסינית ובהתמודדות עם הביורוקרטיה שמפרסמים נאלצים לעבור במדינה.

מהלך זה יספק למפרסמים הישראליים גישה ישירה לאחד השווקים המקוונים הגדולים בעולם ולמעל 590 מיליון משתמשים חדשים. נציגי ביידו יגיעו לישראל במהלך יוני על מנת להיפגש עם מפרסמים מקומיים. המפגשים יתואמו על ידי WEB3.

מביידו נמסר כי שירותיה זוכים לחשיפה של יותר מ-90% בקרב משתמשי האינטרנט בסין. החברה מפעילה שירותים מקוונים רבים, בהם אתרי ושירותי תוכן, שיתוף קבצי מוזיקה ו-וידיאו, שירותי מפות, שירותים טכנולוגיים כגון אחסון בענן ומערכת מדיה לפרסום בבאנרים. עם זאת, בדומה לגוגל, מוצר הדגל של ביידו הוא מנוע החיפוש שלה, שבו מתבצעים כ-65% מהחיפושים ברשת בסין.

המפרסמים הישראליים יוכלו לפרסם במנוע של החברה לפי מילות חיפוש (Search) ובבאנרים המופיעים באתרי התוכן המקושרים לרשת שלה (Display).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים