תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | דודו גטלר, מנכ"ל קומטק: "InfoBay סוגר את אחת מפרצות האבטחה הגדולות של העידן המודרני; זליגת מידע רגיש דרך אי-מייל היא קריטית"

27/05/2014 18:04

עיקר התעבורה ברשת האינטרנט כיום היא של דואר אלקטרוני. כ-300 מיליארד אי-מיילים נשלחים בכל יום והמספר גדל באופן אקספוננציאלי. אין ארגון כיום שאינו משתמש באי-מייל כאמצעי התקשורת העיקרי עם עובדים, ספקים ולקוחות.

מעטים מודעים לעובדה שפרוטוקול התקשורת בו משתמש הדואר האלקטרוני לא השתנה מאז שנות ה-80. כל האקר מתחיל לא יתקשה ליירט מידע רגיש שנשלח באי-מייל. לפיכך, השימוש בדואר האלקטרוני הרגיל, מותיר את הארגון למגוון גדול מאוד של סיכונים. עם זאת, רק חברות מועטות, לרוב מהשוק הבטחוני, שמות דגש על מערכות הגנה לדואר האלקטרוני בכל הנוגע להעברת מידע קריטי מחוץ לחברה.

לדברי דודו גטלר, מנכ"ל קומטק, "מזה מספר שנים, קומטק מספקת ומשכללת את מוצר InfoBay, המספק פלטפורמת דואר מאובטח לארגונים בכל גודל, כולל אפשרות לפתח יישומים ספציפיים ותפורים ללקוח על גבי אותה פלטפורמה".

"מערכת InfoBay היא מערכת חכמה שמספקת ממשק דואר אלקטרוני מאובטח בין עובדי החברה והמערכת התפעוליות שלה לגופים חיצוניים לארגון. בפועל, אנחנו יוצרים רשת וירטואלית פרטית (VPN) של תקשורת דואר אלקטרוני, שאליה יכולים לגשת משתמשים מורשים בתוך ומחוץ לארגון ולתקשר ביניהם תוך הפרדה מרשתות תקשורת פתוחות ובלתי מאובטחות. כל זאת ללא התקנה כלשהי בתחנות הקצה או תחזוקת מפתחות הצפנה", אמר.

"באחרונה", הוסיף גטלר, "הורחב המוצר על מנת להציע תקשורת בין הארגונים לכל משתמש שהוא, גם אם הוא לא רשום במערכת. כל זאת ללא התפשרות על רמת האבטחה ותוך שמירת ההפרדה המוחלטת בינה לבין רשתות דואר אלקטרוני פתוחות. הדבר מתאפשר על ידי תוסף שמותקן בתוכנת ה-Outlook של משתמשי הארגון, שמוסיף למשתמש יכולת לבחור תוך כדי עבודה שוטפת בין שליחת מייל מאובטח למייל רגיל. מייל שיישלח כמאובטח למעשה ינותב לשרת ה-InfoBay המותקן בחברה, משם ישגר השרת הודעת דואר אלקטרוני רגילה לנמען המבשרת לו שממתינה לו הודעה מוצפנת שאליה יוכל לגשת דרך URL מוצפן הדורש סיסמה חד פעמית. הסיסמה תסופק בנפרד כהודעת SMS כאשר גם לסיסמה וגם לתוכן ההודעה יש זמן תפוגה הנקבע על פי מדיניות האבטחה של הארגון. הייחוד של InfoBay הוא שכל מה שנשלח באמצעות InfoBay לא עוזב בשום שלב את שרתי החברה ונמצא בשליטתה המלאה".

ומה לגבי העתיד? לפי גיל ששון, מנהל הפיתוח העסקי של InfoBay בחברה, "בחודשים הקרובים מתוכננת הרחבה נוספת של המוצר לשוק ה-SMB באמצעות השקת גרסת ה-Cloud של המוצר. אנחנו מתכוונים להגדיר סטנדרטים חדשים לדואר מאובטח בעלויות שכל ארגון בכל גודל יכול לעמוד בו ולאפשר לארגונים קטנים לעלות מדרגה ברמת האבטחה שהם מספקים לעצמם וללקוחותיהם".

אירועים קרובים