מלחמת המחירים ממשיכה: גולן טלקום מציעה קו שני ב-17 שקלים לחודש

המחיר תקף לחבילה הכוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט ● חבילת הכול כלול לקו השני תעלה 25 שקלים לחודש ● גם לקוחות חדשים יוכלו ליהנות מחלק מהמבצעים

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

האם הגענו למקום הנמוך ביותר מבחינת מחירי הסלולר? גולן טלקום ממשיכה במלחמת המחירים בשוק ויוצאת היום (ד') במבצע חדש: החברה מציעה קו שני בעלויות של 25 או, שימו לב, 17 שקלים בחודש.

ככה זה עובד: אם תזמינו חבילת הכול כלול – שיחות, הודעות SMS ו-MMS, גלישה ללא הגבלה עם האטה לאחר 6 ג'יגה-בייט ושיחות לחו"ל ל-55 יעדים לקווים נייחים ולארצות הברית וקנדה גם לניידים – תשלמו על כל אחד מהקווים השני עד השישי 25 שקלים בחודש. על הקו הראשון תשלמו 59 שקלים. אם תזמינו חבילה הכוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט (לאחר מכן האטה בגלישה) ובלי שיחות לחו"ל, תשלמו על כל אחד מהקווים השני עד השישי 17 שקלים לחודש בלבד. על הקו הראשון תשלמו 35 שקלים.

גם לקוחות קיימים יכולים ליהנות מן המבצע, להזמין קו חדש ולקבל עליו את מחירי המבצע בהתאם לבחירתם, ולצרף עד שישה קווים נוספים תחת אותו מספר של הקו הראשון.

ההרשמה לשני המבצעים היא עד ל-8 ביוני בשעה 12:00, ובתנאי שכרטיס ה-SIM יופעל עד ה-15 ביוני באותה השעה.

שני המבצעים תקפים עד 24 בדצמבר, ובתאריך זה יתעדכן המחיר ל-99 שקלים בחודש ולתנאים של חבילת הכול כלול: שיחות, הודעות SMS ו-MMS, גלישה ללא הגבלה (האטת גלישה לאחר 6 ג'יגה-בייט) ובנוסף שיחות לחו"ל ל-55 יעדים לקווים נייחים (ארצות הברית וקנדה – גם לניידים).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים