תוכן שיווקי

דטה סייט משיקה פתרונות חדשים לניטור בסיס הנתונים

הפתרונות החדשים כוללים כלים לניטור הביצועים של בסיס הנתונים, התרעות בזמן אמת על מצבים חריגים המצריכים טיפול בבסיס הנתונים, ואנליזה למצב שרת ה-SQL ● תומר לב, מנכ"ל דטה סייט: "זיהינו בשוק צורך ודרישה לקבל כלי ניטור מתקדמים טכנולוגית, מקוסטמים לצרכי הארגון, ובעלויות סבירות"

28/05/2014 15:53

דטה סייט (DataSite), חברת אינטגרציה ושירותים המתמחה בסביבות מסד הנתונים הארגוני, מודיעה על ההשקה של שלושה פתרונות חדשים מתוצרתה לניטור של בסיס נתונים מבוסס SQL Server. הפתרונות החדשים כוללים כלים לניטור הביצועים של בסיס הנתונים, התרעות בזמן אמת על מצבים חריגים המצריכים טיפול בבסיס הנתונים ואנליזה למצב שרת ה-SQL. הפתרונות החדשים מיועדים לארגונים מכול גודל, והם מסייעים בשיפור הביצועים והזמינות של בסיס הנתונים.

תומר לב, מנכ"ל חברת דטה סייט, ציין לרגל ההשקה כי "ארגונים תלויים בזמינות בסיס הנתונים והתפקוד התקין שלו כמעט בכול אפליקציה ארגונית, כולל מערכות ERP, מערכות CRM ואחרות. מכאן הקריטיות של טיפול נכון ומעקב בזמן אמת אחרי המדדים המשקפים את 'בריאותו' של בסיס הנתונים. הפתרונות שאנחנו משיקים מספקים לכל ארגון מכל גודל כלי ניטור פרו-אקטיביים, שמאפשרים מצד אחד טיפול מונע בבעיות, ומצד שני טיפול בבעיות שצצות בזמן אמת, לעתים עוד לפני שהבעיה משפיעה בפועל על הביצועים בארגון או לפני שהמשתמשים חשו נפילה בביצועי המערכות". לב הוסיף כי "השקת כלי הניטור שלנו היא תוצאה של עבודת פיתוח שהתבצעה בשנה האחרונה. יצאנו לדרך בעקבות צורך ודרישה שזיהינו בשוק לקבל כלי ניטור מתקדמים טכנולוגית, מקוסטמים לצרכי הארגון, ובעלויות סבירות. פיתוח הפתרונות הינו גורם המבדל את דטה סייט בשוק, אנחנו לא רק גוף הטמעה של פתרונות צד ג', אלא רתמנו את הניסיון והמקצועיות שלנו לטובת לקוחותינו דרך פיתוח עצמאי של פתרונות מתקדמים".

תומר לב, מנכ"ל חברת דטה סייטשלושת הפתרונות כוללים את: DataSite Monitor – כלי לניטור ביצועים של בסיס הנתונים מבוסס SSRS המספק תמונת מצב עבור אוסף של מדדים כדוגמת Network, Cache, CPU ו-IO. בנוסף, הכלי מאפשר איתור של שאילתות כבדות במונחי IO וטיפול בהן, איתור של נעילות משתמשים וניטור של ג'ובים במערכת. הפתרון מונחה GUI וכולל ממשק ניהול; DataSite Real Time Alerts – כלי מבוסס TSQL להודעה בזמן אמת על בעיות ביצועים וצווארי בקבוק בבסיס הנתונים, כדוגמת: CPU גבוה, IO, ג'ובים שנכשלו, ניטור נעילות ועוד. הכלי מונחה סקריפטים ומוטמע בבסיס הנתונים של הלקוח; DataSite Analysis Tool – כלי אנליזה מבוסס סקריפטים המספק תמונת מצב ראשונית לגבי מצבו של שרת ה-SQL, ואשר כולל קונפיגורציות, נתוני רמות פרגמנטציה בדפי הנתונים, תמונת מצב אינדקסים, תמונת מצב נעילות, תמונת מצב deadlock, נתוני צריכת IO על ידי משתמשים, נתוני צריכת IO על ידי שאילתות ועוד. הכלי מספק למשתמש נתונים על "בריאות השרת" לטיפול עצמי או לטיפול של יועצים חיצוניים.

חברת דטה סייט הינה חברת אינטגרציה ושירותים המתמחה בסביבות מסד הנתונים הארגוני, הן בצד האפליקטיבי והן בצד התשתיתי. בתחום האינטגרציה החברה מספקת פתרונות לניתוח מערכות, אפיון מחסני נתונים, פיתוח, ארכיטקטורה ותהליכי ETL ליישום פרויקטים בתחום ה-SQL הרלציוני. בתחום השירותים החברה מספקת שירותי DBA עם התמחות בשיפור ביצועים ותחזוקה שוטפת של בסיס הנתונים, ובשירותי IT מקיפים, כולל: שירותי סיסטם, שירותי גיבוי מרוחקים, הטמעות והתקנות שרתים ואחסון, ניהול פרויקטים, שירותי מיקור חוץ ועבודה מרחוק. על לקוחות החברה נמנים עשרות ארגונים ממגזרי הפיננסים, ביטוח, תעשייה, היי טק, אינטרנט, לוגיסטיקה, פורקס ועוד.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים