תוכן שיווקי

פורטינט מרחיבה את היצע אבטחת הענן: תומכת בגישת VPN ל-Azure של מיקרוסופט

פורטינט מספקת כעת את הגישה המאובטחת הרחבה ביותר לסביבות הענן

28/05/2014 18:08
פורטינט

פורטינט (Fortinet), מובילה גלובלית לאבטחת רשת עתירת ביצועים, מודיעה כי היא תומכת בגישה מאובטחת ל-Azure, פלטפורמת הענן של מיקרוסופט (Microsoft). גישה מאובטחת למידע רגיש ועומסי עבודה באפליקציות ממשיכים להוות נושאים קריטיים וחשובים, ככל שארגונים ממשיכים לבצע הגירה של אפליקציות קריטיות לענן. כעת, לקוחות יוכלו ליהנות מיידית מגישת VPN מאובטחת ל-Azure ולמנף את הטכנולוגיה הרחבה והרב שכבתית של פורטינט באבטחת רשת, אפליקציות ותוכן.

"היתרונות הביצועיים והגמישות של ה-Azure הופכים אותו לבחירה משכנעת ללקוחות שמעוניינים למנף את הענן ולהמשיך להשתמש בתשתית במודל On-premise", אמר ונקט גטמנני, מנהל שיווק מוצר בכיר של Azure במיקרוסופט. "לקוחות אלה דורשים גישת VPN מאובטחת מרשתות של משרדים וסניפים לענן, ופלטפורמות ה-Next Generation Firewalls של פורטינט מאפשרות למרכזי נתונים גדולים פעילות מאובטחת בענן".

כל אפליקציות Fortigate של פורטינט מציעות תמיכה מלאה לגישת VPN לשירות Azure Virtual Network של מיקרוסופט – דבר המאפשר לארגונים ליצור תקשורת VPN מאובטחת שמקשרת רשתות On-premise לסביבות הענן. בנוסף ובאופן ייחודי, אפליקציות Fortigate מספקות ניהול מרכזי של תשתיות וירטואליות ופיזיות בגישה ניהולית של "Single-pane-of-glass".

התמיכה ב-Azure של מיקרוסופט, מעבר לתמיכה הקיימת כיום ל-Windows Server with Hyper-V, מאפשרת לחברת פורטינט לספק את הטווח הרחב ביותר של פתרונות אבטחה לתשתיות וירטואליות.

"בזמן שאנחנו עובדים עם לקוחות להרחבת תשתיות On-premise לענן בעזרת Azure של מיקרוסופט, עלינו להבטיח רמה גבוהה של אבטחה וגישה שקופה למידע בסביבות מגוונות", אמר מייקל סי, מייסד, CTO ונשיא פורטינט. "חברת פורטינט הינה ייחודית ביכולת שלה לספק מניעת איומים עוצמתית לרשת, לאי-מיילים, לאינטרנט ולמידע, בכל שילוב של ענן, רשת וסביבה וירטואלית".

ה-Azure צובר מומנטום במהירות, עם לקוחות המהווים 57% מ-500 ארגוני פורצ'ן (Fortune 500). הוא שולט ביותר מ-20% משוק הענן הארגוני וצפוי להגיע השנה עד 35%, על פי אנליסט Forrester Research גיימס סטאטן, במאמר שפורסם בבלומברג (Bloomberg) שכותרתו "Microsoft Azure Sales Top $1 Billion Challenging Amazon".

"ה-Azure של מיקרוסופט הוא ללא ספק פתרון מחייב לארגונים שמעוניינים לשפר ולהרחיב את זמינות שירותי ה- IT שלהם", אמר ג'ון מדיסון, סגן נשיא לשיווק בפורטינט. "אנחנו שמחים לעבוד בצמידות עם מיקרוסופט על מנת לספק רמה גבוהה של אבטחה רחבה, Best-in-class, שעליה מסתמכים ארגונים, החל מרשתות פרטיות ועד לקשרים לענן שהולכים וגדלים".

אירועים קרובים