אבטחת המידע צומחת בקרב הארגונים הקטנים: עד 2017 תסתכם ב-3.3 מיליארד דולר

טרנד מיקרו מובילה בהיקף המכירות לשוק זה, אולם קספרסקי הייתה היחידה מבין הספקיות הגדולות שחוותה צמיחה בשנה החולפת - כך עולה מנתונים שפרסמה קנאליס ● על פי החברה, אבטחת מידע הפכה חשובה יותר מאחר שארגונים מעוניינים לשדר ללקוחות שהוצרים שהם רכשו מאובטחים

שוק אבטחת המידע לארגונים הקטנים ממשיך לזנק: דו"ח של חברת המחקר קנאליס (Canalys) קובע שעד 2017 הוא יצמח בשיעור של 7.8% ויגיע לסך כולל של 3.3 מיליארד דולר. ההיקף הכולל של שוק זה ב-2013 עמד על 2.4 מיליארד דולר – עלייה של 5% לעומת 2012. על פי החברה, אבטחת מידע הפכה חשובה יותר מאחר שארגונים מעוניינים לשדר ללקוחות ש-"הכול בסדר".

הארגונים אותם בדקה קנאליס במסגרת המחקר מונים עד 100 משתמשים בלבד. עולה מהנתונים כי החברה המועדפת עליהם ביותר היא טרנד מיקרו (Trend Micro), שמחזיקה בנתח שוק של 17.2%. סך המכירות של מוצרי אבטחת מידע שמכרה החברה לארגונים קטנים עמד אשתקד על 414 מיליון דולר – נתון המשקף ירידה של 1.1% .

במקום השני בדירוג נמצאת סימנטק (Symantec) עם נתח של 15.3%. היקף המכירות שלה, ובכללן מוצר הדגל, נורטון (Norton), עמד בשנה החולפת על 368 מיליון דולר – 1.3% פחות מ-2012.

את השלישייה הפותחת חותמת מק'אפי (McAfee) עם 14.6% משוק מוצרי אבטחת המידע לארגונים הקטנים, שמשקפים מכירות בסך של 354 מיליון דולר (עלייה של 1.3%).

החברה אשר נותרה רביעית היא קספרסקי (Kaspersky), עם נתח שוק קטן, של 5% בלבד, והיקף מכירות של 122 מיליון דולר. ההפתעה מצד ענקית האבטחה הרוסית היא עצם העובדה שבניגוד לשלוש החברות האחרות, היא חוותה בשנה החולפת גידול של 11.8%.

"ארגונים הפכו להיות מודעים יותר לאיומי אבטחת מידע, במיוחד לאור אירועים דרמטיים בתחום, דוגמת שערוריית ה-NSA כתוצאה מהחשיפות של אדוארד סנואודן, וכן בשל שימוש נרחב יותר בפתרונות ניידים ובמערכות מחשוב ענן", נכתב בדו"ח.

"ב-2013, אבטחת המידע לארגונים קטנים הפכה להיות חשובה יותר", אמרה נושין ואייאני, אנליסטית בכירה בקנאליס. "ארגונים קטנים מתחילים להפנים את הצורך להמחיש ללקוחות שלהם כי הם מאובטחים ברמה גבוהה וכי המידע של הלקוחות מאובטח כיאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים