בזק קווי: ההכנסות והרווח הנקי ירדו ב-5%

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות בסך 1.1 מיליארד שקלים ורווח נקי של 332 מיליון ● yes הציגה עלייה עליות במספר המנויים ובהכנסות וירידה דרמטית בהפסד הנקי

למה בזק מתנגדת לרפורמת השוק הסיטונאי?

בזק קווי סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם ירידה של 4.6% הן בהכנסות והן ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות הכספיות שפרסמה החברה היום (ה'). היא סגרה את הרבעון עם רווח נקי של 332 מיליון שקלים לעומת 348 מיליון ועם הכנסות של 1.08 מיליארד שקלים בהשוואה ל-1.13 מיליארד ברבעון הראשון אשתקד.

ההכנסות נפגעו בין היתר מהפחתת מחיר הקישוריות, שבאה לידי ביטוי מלא ברבעון זה, אם כי זו קוזזה בחלקה כתוצאה מעלייה בהכנסות משירותי אינטרנט, תקשורת נתונים ותמסורת.

מספר קווי הטלפון של בזק קווי עמד בסוף מרץ האחרון על 2.214 מיליון – כמעט ללא שינוי בהשוואה לסוף 2013. ההכנסה החודשית הממוצעת לקו (ARPL) הגיעה ל-64 שקלים לעומת 70 שקלים בסוף השנה שעברה ו-75 שקלים ברבעון הראשון שלה.

חברה נוספת בקבוצת בזק שפרסמה את תוצאותיה הבוקר היא yes, שהציגה ירידה דרמטית בהפסד הנקי ועלייה בהכנסות. ההפסד הנקי של חברת הלוויין צנח ב-44.4% ל-34 מיליון שקלים מול הפסד של 61 מיליון ברבעון הראשון אשתקד. הסיבות לכך הן ירידה בהוצאות המימון ועלייה ברווח התפעולי של החברה. הכנסותיה הרבעוניות גדלו ב-5% ל-424 מיליון שקלים לעומת 404 מיליון. העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול של 5% במצבת המנויים – ל-607 אלף בהשוואה ל-578 אלף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים