תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Veeam הכריזה על השותפים המובילים ל-2013 במסגרת כנס שותפים שהתקיים בטורקיה בשבוע שעבר; Dorcom הישראלית זכתה בפרס השותף שהראה את הצמיחה המשמעותית ביותר

29/05/2014 15:27

Veeam, ספקית הגנת נתונים מודרנית, הוקירה את שותפיה המובילים בטקס חלוקת פרסים שנערך במסגרת כנס בן יומיים שהתקיים באיסטנבול שבטורקיה בשבוע שעבר. במהלך אירוע יוקרתי זה דנו מנהלי Veeam עם השותפים המובילים בפיתוח אסטרטגיות משותפות.

השותפים קיבלו פרסים בחלוקה לשלוש קטגוריות: הצמיחה המשמעותית ביותר, הביצועים הטובים ביותר והמפיץ הטוב ביותר.

דורקום (Dorcom) היא החברה היחידה מישראל שזכתה בפרס היוקרתי מטעם Veeam. אביחי ויסברג, מנהל מכירות בדורקום, קיבל את הפרס בשם החברה.

גילס פומייר, סגן נשיא EMEA Channel ב-Veeam, ציין כי "לארגונים של היום יש אפס סבלנות להשבתה, כישלונות IT או חוסר המשכיות עסקית. השותפים המוצלחים ביותר שלנו הם אלה המכירים באבולוציה של הדטה סנטר המודרני ובהשפעתה על ההמשכיות העסקית".

דורקום הוקמה ב-1982 והיא מהחברות הותיקות והמוכרות בישראל שמתמחות בפרויקטי אינטגרציה מתקדמים בעולמות ה-IT.

לדברי ירון סעדתי, סמנכ"ל מכירות בדורקום, "השותפות עם VEEAM מגדילה את מרחב הפתרונות אותו אנחנו מציעים ללקוחותינו כחלק מראייה כוללת של צרכי הלקוח ומאפשרת לנו ליישם פתרון איכותי, גמיש ומתקדם כפתרון הגנת נתונים כולל לסביבה הווירטואלית הקיימת בדטה סנטר".

מימין: רטמיר טימאשב, מנכ"ל Veeam Software; אביחי ויסברג מחברת דורקום; דניאל פריד, סגן נשיא בכיר ו-Managing Director לאזור EMEA; וגילס פומייר, סגן נשיא EMEA Channel ב-Veeam

הנהלת Veeam והשותפים הזוכים

אירועים קרובים