Software AG רוכשת חברה שמפתחת טכנולוגיות לניהול מרכזי של מכשירים ניידים

הפתרון של הנרכשת מאפשר ניהול מרכזי של מכשירים ניידים, אפליקציות מובייל, מדיניות שימוש ופרופילי אבטחה ● סכום הרכישה לא נמסר

Software AG הודיעה כי השלימה את רכישת Metaquark, המפתחת טכנולוגיות לניהול מרכזי של מכשירים ניידים ואפליקציות על גבי מערכות הפעלה שונות. לא נמסר מהו סכום הרכישה.

הפתרון של הנרכשת מאפשר ניהול מרכזי של מכשירים ניידים, אפליקציות מובייל, מדיניות שימוש ופרופילי אבטחה. על פי החברה, מוצר זה מאפשר לנהל בפשטות את כלל המכשירים הניידים בארגון.

כאן נכנסת לתמונה תוכנת המובייל של Software AG. זו מספקת סביבת פיתוח למובייל באמצעותה ניתן לפתח ולנהל גרסה אחת ויחידה של האפליקציה, שניתן להפעלה בכל מכשיר נייד על גבי אנדרואיד (Android), בלקברי (Blackberry), חלונות (Windows) ו-iOS.

ד"ר ג'ון בייטס, חבר הנהלת Software AG ומוביל תחום ה-IBO בחברה, מסר כי "יותר משני מיליארד מכשירים ניידים יושקו השנה ברחבי העולם. ככל ששוק זה ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי, אינטגרציה מלאה של Metaquark לתוך מוצרי ה-IBO של Software AG תאפשר למפתחים לבנות אפליקציות בודדות, חוצות מערכות הפעלה, תוך ביצוע בדיקות וניהול שלהן באמצעות פלטפורמה אחת. בנוסף, היכולת לקבל ניתוח חזותי בזמן אמת מאפשרת לבצע עדכונים ושינויים מיידיים באפליקציות המורצות על התקנים ניידים או לבישים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים