סלולרי לחופש הגדול: סלקום מציעה קו חינם לגילאי 8-14

סלקום מציבה במוקד קהל חדש ומשיקה מבצע בתוך המשפחה ● המבצע מבוסס על מחקר שערכה הקבוצה בו נמצא שברוב מכריע של המקרים, הסלולר הוא ערוץ התקשורת הנפוץ ביותר בין ההורים לילדים

מלחמת המבצעים בשוק הסלולר נמשכת והפעם סלקום מחממת את החזית עם מבצע לקהל יעד מאתגר: הורים לילדים בגילאי 8-14. השורה התחתונה של המבצע היא: שני מנויים חינם למספר אחד. המשמעות של ההטבה הזו היא כי ילדים בגילאים הללו יוכלו לקבל קו סלולרי חינם.

בהודעת סלקום נכתב כי "בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת וגוברת של ההורים לצייד את הדור הצעיר במכשירי סלולר לטובת תקשורת שוטפת איתם במהלך היום. יותר ויותר הורים בוחרים לשלוח את הילד לבית הספר ולפעילויות אחר הצהריים עם טלפון נייד, כדי שתהיה להם יכולת להתעדכן במצבו ובעיסוקיו ולהיות זמינים למקרה שהוא זקוק לעזרה או להדרכה".

סלקום מבססת את בחירת קהל היעד שלה על תוצאות מחקר שערכה לגבי השימוש בסמארטפונים. הנתון המרכזי שעולה ממנו הוא שערוץ התקשורת הנפוץ ביותר בקרב 80% מההורים עם ילדיהם בגילאי 6-14 הוא שיחה בסלולר. עוד מגלה המחקר כי ממוצע הגיל שבו מקבלים מכשיר סמארטפון ראשון הוא 11-12 וכי השימוש בווטסאפ (WhatsApp) בין הדורות גבוה. כ-69% מהמשפחות דיווחו כי הן מתקשרות באמצעות קבוצות ווטסאפ, כאשר הגיל הצעיר ביותר של הילדים חברי הקבוצות הללו הוא 11.

סלקום מציעה במסגרת המבצע חבילה ללא הגבלה שכוללת שיחות, הודעות SMS וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט למשך שנה. הוא מגיע לאחר שגולן טלקום הכריזה אתמול (ד') על מבצע במסגרתו יקבלו לקוחות חדשים קו שני במחירים מצחיקים. נראה שמיכאל גולן ממשיך להטות את ההכנסות של החברות הוותיקות כלפי מטה וחשוב לראות את העיתוי בו בחרה סלקום לצאת עם המבצע שלה בקונטקסט הזה.

בתוך כך, יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום, ציין כי "אחד המיקודים המרכזיים של הקבוצה בשנים האחרונות הוא מתן פתרונות תקשורת כוללים למשפחה. במבצע הנוכחי אנחנו נותנים מענה ממוקד ורלוונטי למשפחות עם צעירים עד גיל 14".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים