תוכן שיווקי

גידי שוורץ, מהנדס Pre-Sale בכיר ב-Ixia ישראל: "ביצועי הרשת משפיעים בצורה ישירה על התוצאות העסקיות של הארגון"

01/06/2014 15:18

"התלות של ארגונים ברשת שלהם היא גבוהה, כאשר באופן מעשי אין תהליך עסקי כיום שאינו עובר בדרך כזו או אחרת ברשת הארגונית. בין אם מדובר בתקשורת בתוך או מחוץ לארגון, כניסה למערכות ארגוניות או אפליקציות, הזנת מידע או צריכת מידע, הזזה או העברה של מידע ממקום למקום, כל אלה נעשים על גבי הרשת הארגונית, ותנאי לביצוע תקין של פעולות אלה הוא שהרשת פועלת בצורה תקינה ורציפה. פלטפורמת IxChariot Pro מיועדת לאפשר לארגונים ניטור פרואקטיבי של ביצועי הרשת הארגונית, להבטיח את בריאות הרשת, ולאפשר זמינות וביצועים גבוהים למערכות ה-IT", כך אמר גידי שוורץ, מהנדס Pre-Sale בכיר ב-Ixia ישראל.

חברת Ixia, ספקית גלובלית מובילה של סביבת בדיקות ואופטימיזציה של רשתות IP, Wireless וסלולאריות, משיקה בימים אלה גרסא החדשה של פלטפורמת IxChariot Pro לניטור פרואקטיבי והערכה של ביצועי הרשת. הפלטפורמה מאפשרת זיהוי של סטייה בהתנהגות הרשת, מאבחנת את מקור הבעיה תוך כדי התהוותה, מספקת למנהל הרשת חיווי בזמן אמת של תקלה ברשת, את הכלים לאפיין את הבעיה – וכתוצאה מכך להגיע לפתרון מהיר לפני שהיא משפיעה על המשתמשים או על תהליכים עסקיים בארגון.

הפלטפורמה מאפשרת גם בדיקת מהירות של הרשת, בדיקות רוחב פס, בדיקות איכות לתקשורת מבוססת IP, ביצוע בדיקות SLA מול ספק האינטרנט או SLA פנים ארגוני, ובדיקת ביצועי הענן אותם צורך הארגון מספק חיצוני. הפלטפורמה הותאמה לצרכיהם של ארגוני אנטרפרייז בעלי פיזור גיאוגרפי ובטופולוגיות רשת מסוגים שונים –Hub and Spokes , Full Mesh, או Custom Topology. הפלטפורמה גידי שוורץ, מהנדס Pre-Sale בכיר ב-Ixia ישראלמיועדת לארגונים ממגזרי הבנקאות, ביטוח, בריאות, תעשייה, חברות רב לאומיות, ומשרדי ממשלה.

גידי, מה האתגרים המרכזיים שאתה מזהה היום בתחום ניהול הרשת הארגונית?
בראש ובראשונה האתגר של מנהל הרשת הוא בתחום של שמירה על רמת ביצועים גבוהה של הרשת הארגונית. המשתמשים מצפים מגוף ה-IT לספק להם זמינות בכל זמן ומכל מקום למשאבים הארגוניים, וזמינות זו למערכות היא פונקציה של ביצועי הרשת ואיכותה. כל האטה ברשת גורמת לפגיעה בביצועים העסקיים וגורמת באופן ישיר לאובדן הכנסות לארגון. מנהל הרשת נמצא תחת לחץ גדול כדי למנוע נפילות של הרשת, ותחת לחץ גדול עוד יותר כאשר הרשת נופלת ועליו מוטלת האחריות להחזירה לתפקוד תקין.

אתגר נוסף של מנהל הרשת נוגע בקיצוץ הנמשך בתקציבים שהארגון מקצה לטובת פעילותו. יש כאן סוג של פרדוקס, מצד אחד הרשת הופכת קריטית לפעולתו של הארגון, ומצד שני הארגון מקצץ במשאבי הממונים על פעילותה התקינה.

איך הגרסא החדשה של IxChariot Pro מסייעת להתמודד טוב יותר עם אתגרים אלו?
הגרסא החדשה של המערכת פועלת בצורה פרואקטיבית ואוטומטית, כאשר היא יודעת להתריע בזמן אמת על היווצרותה של בעיית רשת עוד לפני שהיא נעשית אקוטית ומשפיעה על חוויית המשתמשים. המערכת תרים דגל אדום במצב של בעיה ברשת, ותאפשר למנהל הרשת להגיב בהתאם. ניטור פרואקטיבי ואוטומטי משמעותו שללא מגע יד אדם הרשת עוברת בקרה והערכת ביצועים, ביום או בלילה, מה שמאפשר זמינות גבוהה של הרשת תוך חיסכון תקציבי ניכר. המקור של החיסכון נובע מהפשטות של טיפול מונע בבעיות לעומת העלויות הגבוהות לגוף ה-IT כאשר קיים צורך בטיפול בבעיה לאחר שהיא מתרחשת, הן בשעות אדם והן בנזקים שנגרמים לארגון, ישירים ועקיפים.

לפרטים נוספים: http://info.ixiacom.com/Learn_About_IxChariot_Pro.html

מייל: [email protected] או בטלפון: 1700-70-IXIA (4942) שלוחה 2

אירועים קרובים