לקנות ולמכור בחוכמה

!Yepp מאפשרת פונקציות שונות של מסחר מקוון מהטלפון החכם, ובעברית ● מדובר באפליקציה שמישה ומעוצבת היטב, אבל עדיין לא ברור עד כמה היא תצליח לסחוף את המשתמשים

עולם הרכישות המקוונות הולך וגדל בהתמדה – ואיתו גם האפשרויות והאפליקציות השונות שמאפשרות לעשות זאת. לא מעטים זנחו את החנויות המסורתיות ועושים את הקניות שלהם רק ברשת – בין אם מהמחשב האישי, מהטאבלט או מהסלולר.

!Yepp של המפתח תומר חטב היא אפליקציה, בעברית מלאה, שמאפשרת למשתמשים שרוצים בכך לנהל מסחר אישי מקוון באמצעות הטלפון החכם שלהם. היא מיועדת קודם כל לפריטי יד שנייה, אם כי לא רק. האפליקציה כוללת, כמובן, אופציות קנייה ומכירה של סחורה, אבל גם אפשרויות מעולם המדיה החברתית. כך, למשל, קונה פוטנציאלי יכול ליצור קשר עם מוכרים – ולהפך.

כמו אפליקציות חברתיות אחרות, !Yepp פועלת ברקע והמראה שלה נקי. ברגע שהמשתמש בה מקבל הודעה מופיע אייקון מתאים בפס ההתראות של הטלפון שלו. שני הצדדים יכולים לנהל באמצעות האפליקציה שיחה ישירה, בלי מתווכים, ולקבוע ביניהם את המחיר הסופי ואת אמצעי התשלום. אלא שאליה וקוץ בה – הלקוח לא יכול לשלם ישירות דרך האפליקציה, לא בכרטיסי אשראי ולא ב-PayPal ודומיו.

החנות הסלולרית מאפשרת לבדוק את הפריטים המוצעים למכירה באמצעות האייקון "פריטים" שמופיע בתפריט הראשי, בצד השמאלי התחתון של המסך. לחיצה עליו מציגה את הקטגוריות השונות, וכשנכנסים לכל אחת מהן רואים את כל הפריטים הקשורים אליה. כל אחד מהפריטים מוצג במלבן יחסית גדול. האפליקציה אף מאפשרת לעדכן את הקטגוריות והפריטים כל אימת שרק רוצים, על ידי לחיצה על האייקון המתאים. ניתן לבצע ברשימת הקטגוריות חיפוש ידני, לבחור האם להציג רק את מה שנמכר בישראל או בכל העולם, או להורות לאפליקציה להציג פריטים חדשים בלבד.

כמו כן, ניתן לסמן פריט מסוים שעדיין לא החלטתם האם לקנות אותו ואתם רוצים לעקוב אחריו. כך, למשל, במקרה שהמחיר נראה לכם גבוה מדי ונראה לכם שאם תבדקו בעוד פרק זמן הוא יהיה זול יותר. אם תלחצו על שם המוכר תוכלו לראות אילו פריטים הוא מציע וכמה עוקבים אחריו ואחרי הפריטים. הדף מאפשר לכם להצטרף למעקב אחריו באמצעות לחיצה על הכפתור "לעקוב".

כדי לנהל דף אישי משלכם, אתם צריכים לפתוח פרופיל ולספק בו את הפרטים עליכם. תוכלו לראות בו אילו משתמשים עוקבים אחרי הדף שלכם, מי מהם הזמין חברים שלו לעשות זאת ולבדוק אילו פריטים רשמו משתמשים אחרים ככאלה שהם אוהבים אותם.

אפשרות אחרת בתפריט הראשי היא, איך לא, להוסיף פריט חדש למכירה. אפשר לצרף עד שלוש תמונות לתיאור של הפריט, למחיר שלו ולקטגוריה, וכן לציין האם מדובר במוצר חדש או יד שנייה.

בשורה התחתונה, !Yepp תקום ותיפול על כמות המשתמשים שלה. יש בה הרבה דברים חיוביים, במיוחד האפשרות לקשר מיידי עם מערכת השיחה המובנית, אבל היא כוללת גם כמה תקלות שמעידות שהיא לא בשלה במאת האחוזים. לדוגמה, לא ניתן לדעת מתי לחיצה על הכפתור "חזור" מחזירה מסך אחד אחורה ומתי היא מוציאה את המשתמש מהאפליקציה. היה טוב לו המפתח של !Yepp היה מוסיף התראה מתאימה.

כך או כך, כבר במצבה הנוכחי זוהי אפליקציה שמישה ומעוצבת היטב. השאלה היא האם יהיה לה מספיק קהל.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים