תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דלתא גליל תעשיות בחרה ב-Veeam כפתרון המתאים ביותר עבור פיקוח וניהול Vmware

02/06/2014 15:05

דלתא גליל תעשיות, יצרנית ומשווקת גלובלית של מותגי מוצרי הלבשה וכן ייצור עבור מותגים בינלאומיים מובילים (private label) לגברים, נשים וילדים, ביצעו וירטואליזציה למרכזי הנתונים (datacenter) שלהם וחיפשו דרך קלה ויעילה לפיקוח ולניהול של VMwarevSphere. מאחר והם כבר השתמשו ב-Microsoft System Center לצורך פיקוח וניהול של הסביבה הפיזית, הצעד ההגיוני הבא היה לעשות את זה גם עבור הסביבה הוירטואלית שלהם.

"המטרה שלנו הייתה להמשיך ולהשתמש במסוף פיקוח אחד, כך שהיינו צריכים למצוא פתרון שמשתלב באופן מלא עם ה-System Center," אמר יקיר גוטמן, מנהל מערכות בדלתא."רצינו תצוגה אחת של הסביבות הפיזיות והוירטואליות שלנו. כמו כן רצינו פתרון מוכן להפעלה מיידית, כך שיתן לנו באופן יזום את הדוחות וההתראות שהיינו צריכים ובכך למנוע בעיות כבר מהשלב ההתחלתי. בנוסף  לא רצינו לבזבז זמן רב בניהול הפתרון, וחיפשנו פתרון בעלויות סבירות".

הפתרון של Veeam

צוות ה-IT בחן מספר אפשרויות פיקוח וניהול לפני שבחר ב- Veeam® Management Pack™ (MP) for Vmware. הפתרון כולל פיקוח וניהול Vmware שניתן להרחבה, עמיד בפני תקלות ובמחיר סביר, וזאת ישירות מה-System Center, וללא צורך במסגרת פיקוח  נפרדת, תוך מינוף ההשקעה הקיימת של דלתא ב-System Center.

עם Veeam MP, צוות ה-IT של דלתא מנהל את הסביבות הוירטואליות והפיזיות ישירות ממסוף מנהל הפעולות. לגוטמן ולעמיתיו יש תצוגה מלאה של כלל תשתיות ה-IT, מה שמאפשר להם לזהות את המקור של כל בעיה ולפתור אותה לפני שהיא משפיעה על המשתמשים.
"התצוגה המאוחדת של הסביבות הפיזיות והוירטואליות שלנו היא בדיוק מה שרצינו", הוא מציין. "מה שמסייע לנו להיות יעילים יותר".

Veeam MP משתלבת באופן מלא עם ה-System Center ועם Vmware. המערכת מאפשרת שימוש בכל התכונות של ה-System Center – התראות, דיאגרמות, לוחות מחוונים (דשבורד), דיווח, בקרה, הודעות, תגובות ואוטומציה – בכל הרכיבים של ה-Vmware, לרבות שרת vCenter, אשכולות, מארחים, מכונות וירטואליות (VMs), חומרה ואחסון.

"Veeam MP עובד נהדר עבורנו", אמר גוטמן. "הוא מספק לנו ניטור מעמיק של ה-Vmware, נותן לנו את כל המידע שאנו צריכים על הביצועים, ואת ההיסטוריה. Veeam MP גם שולח התראות באופן תדיר, ובכך מאפשר לנו לתקן בעיות עוד לפני שהן מחמירות. בנוסף לניהול הביצועים והקיבולת בסביבה הוירטואלית של דלתא, השימוש ב-Veeam MP גם חוסך זמן לצוות ה-IT.
"מדובר בפתרון יצירתי, מחוץ לקופסה", מסביר גוטמן, "לקח מעט מאוד זמן להקים ולהריץ את המערכת.
הצוות גילה גם ש-Veeam MP הוא חסכוני. כל רישיון מוקצה לפי חריץ CPU על המארחים שנמצאים במעקב. אין צורך לרכוש סוכנים או תקורה ניהולית.

Veeam MP פרוס כיום בלמעלה מ-1,000 מקומות ברחבי העולם, ועובדה זו מוכיחה עד כמה הפתרון הוא אמין ובשל שמתפקד היטב גם עם Vmware וגם עם System Center.

אירועים קרובים