תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ניטור חוויית המשתמש כגורם קריטי בארגון

02/06/2014 15:43

מוצרי Aternity יוצגו בכנס שתערוך NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, ב-1 ביולי 2014. מטרת הכנס, ששמו “Master Your Business Application” הינה להראות כיצד ניתן להביא לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוח. הכנס יתקיים באולם האירועים East, רח' קרמניצקי 12, תל-אביב.

ניטור חוויית המשתמש באפליקציות ליבה ארגוניות הוא נושא קריטי. הידיעה מה חווה הלקוח באינטראקציה עם הארגון מאפשרת להבין, בין השאר, אם הארגון עומד ברמת השירות הנדרשת, מי מהמשתמשים סובל מביצועים ירודים בעת תקלה מיחשובית ומהי ההשפעה העסקית של פגיעה זו.

מוצריה של חברת Aternity, המשווקים בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, מאפשרים ניטור חוויית משתמש מלאה. המוצרים, המספקים את המפתח לקבלת החלטות בזמן אמת, יוצגו בכנס שתערוך NessPRO ב-1 ביולי 2014 באולם האירועים East, רח' קרמניצקי 12, תל-אביב.Master Your Business Application

הפתרון של Aternity מאפשר זיהוי מוקדם של בעיות בביצועי יישומים ארגוניים. הוא מאפשרים למנהלי המיחשוב לגשר על הפער בין נקודת המבט של מרכז הבקרה, לבין זו של משתמש הקצה. באמצעות ניטור משתמשים בזמן אמת, ניתן להפחית בצורה משמעותית את הזמן הנדרש לזהות בעיות, להפחית את רמת הפגיעה בארגון ולצמצם את הגורמים לחריגות.

הפתרון של Aternity, שהוא ייחודי, ממוקם על תחנות הקצה של המשתמש והופך את התחנה לכלי המספק דיווח שוטף אל שרת מרכזי. איסוף הפעילות מתחנות העבודה ותחקורן באמצעות מודל אלגוריתמי חכם מאפשר לאתר תקלות בטרם מתרחשת הפגיעה במשתמשים. כמו כן ניתן לדעת באופן מדויק מה חווה המשתמש, מהי רמת השימוש ביישומים ובמודולים של יישומים ארגוניים. אבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPRO, מציין כי הפתרון אף מאפשר לקבל דו"חות מדויקים על מצאי, חומרה, כמות שימוש, שדרוגים, תקשורת ועוד. הפתרון כולל מערכת ניתוח נתונים חכמה, המתריעה על חריגה בחוויית המשתמש ומספקת מידע על סיבה אפשרית לחריגה זו. בכך מתאפשר פתרון מהיר יותר של התקלה.

מימד נוסף בתחום ניהול ה-IT בארגון קשור לניהול הפרואקטיבי של המיחשוב. חשוב לדעת על תקלות לפני שמתקבלים דיווחים על כך מהמשתמשים ולצורך זה נדרשים ניהול ומדידה של ביצועי היישומים.

היבט נוסף הוא הניטור עצמו. הפתרון של Aternity מאפשר לעקוב אחר הבעיות באופן אוטומטי, כאשר מודלים ספציפיים מאפשרים להגדיר מהי פעילות נורמלית בכל סוג של משתמש בכל מקום, בכל מחשב. המערכת יודעת לבנות מודלים לכל יישום, ובמידה שמתרחש שינוי בביצועים, היא מזהה ומאבחנת איזה יישום נפגע, איזה פעולה השתבשה ומי המשתמשים שהושפעו. באופן זה הפתרון של Aternity מאפשר להבין את הסיבה לבעיה, את המשמעות העסקית, וחוסך זמן בפתרונה.

יכולת נוספת היא תכנון קיבולת. כך, לדוגמא, כאשר ארגון של עשרות אלפי משתמשים עורך הסבה כלשהי, למשל לחלונות 8, המנמ"ר מעוניין לדעת מהי ההשפעה של תהליך השדרוג על המערכות והמשתמשים. הפתרון של Aternity מספק מידע השוואתי בין המערכת הקיימת למערכת החדשה (על פי מדידת סביבת בדיקה). Aternity מספקת לארגונים את היכולת, לפני ההגירה למערכת חדשה, לתכנן, לבקר, לנתח ולהבין את המשמעויות שלה ובכך לחסוך זמן וכסף רב.

Aternity נמצאת בגידול מתמיד ופתרונותיה פרוסים בקרב 150 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם קרן המטבע הבינלאומית, חברת הנפט והגז Apache Corporation, ספקית שירותי הבריאות Spectrum Health, משרד עורכי הדין Baker Donelson, חברת היעוץ Hurwitz & Associates, מפיצת המזון US Foods וחברות רבות נוספות. בישראל המערכת פרוסה על כ- 50,000 תחנות קצה ושרתים בקרב מיגוון רחב של לקוחות במגזרים השונים, ביניהם כלל ביטוח, מנורה מבטחים, מכבי שירותי בריאות ועוד.

אירועים קרובים