מיקרוסופט ו-Salesforce.com הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי

"העבודה יחדיו תספק פתרונות חדשים שמחברים את התובנות של הלקוחות המשתמשים ב-Salesforce עם הפרודוקטיביות בענן של Office 365, פלטפורמת הענן של אזור והניידות של חלונות, וכך לקוחותינו יוכלו לעשות יותר", אמר בנושא סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) ו-Salesforce.com, היריבות הגדולות בתחום מיחשוב הענן, הודיעו במפתיע על שיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת שיתוף הפעולה הזה יוכלו בקרוב לקוחות של אזור (Azure), מערכת ההפעלה לענן של מיקרוסופט, לקבל גישה לכלי ניהול הלקוחות של Salesforce.com.

למעשה, מיקרוסופט כבר פועלת לחבר את כהלים שמציעה חברת ה-CRM דרך הענן גם לערכת היישומים המשרדיים שלה, Office 365 וכן לחלונות (Windows). כך, לדוגמה, יוכלו משתמשים לכתוב באופן משותף מסמכי אופיס תוך כדי שימוש בפלטפורמה של Salesforce. בנוסף, משתמשי Salesforce יוכלו להשתמש בשירות האחסון בענן שמציעה מיקרוסופט, OneDrive for Business.

"העבודה יחדיו תספק פתרונות חדשים שמחברים את התובנות של הלקוחות המשתמשים ב-Salesforce עם הפרודוקטיביות בענן של Office 365, פלטפורמת הענן של אזור והניידות של חלונות, וכך לקוחותינו יוכלו לעשות יותר", אמר בנושא סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט.

"היום אנחנו שמים את הלקוחות במקום הראשון. יחד עם מיקרוסופט אנחנו בונים גשרים שמאפשרים ללקוחות להיות פרודוקטיביים יותר", אמר מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce.com.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים