סגן נשיא באינטל העולמית נהרג במהלך מפולת שלגים

אודאי מארטי, שהיה אחראי על עסקי החברה בדרום מזרח אסיה, נהרג במהלך טיול פרטי בהר רייניאר שבמדינת וושינגטון בארצות הברית

אודאי מארטי (Uday Marty), סגן נשיא באינטל (Intel) העולמית, נהרג בשבוע שעבר במהלך מפולת שלגים קטלנית בהר רייניאר שבמדינת וושינגטון, כך מסרה החברה אתמול (ב') בהודעה רשמית שהוציאה. הוא היה חלק מקבוצה של שישה מטפסי הרים, שנהרגו כתוצאה מנפילה מגובה של קילומטר. מארטי היה האחראי על עסקי החברה בדרום מזרח אסיה.

"אינטל עצובה מאוד להודיע על מותו של סגן הנשיא אודאי מארטי, חלק ממשלחת של שישה מטיילים בהר רייניאר. אנחנו מביעים ומספקים את תמיכתנו בשעה קשה זו לאשתו ובני משפחתו", נמסר בהודעה רשמית של החברה.

מארטי, בן 40 במותו, הצטרף לאינטל בשנת 1996 ובמשך שמונה שנים שימש כמהנדס עיצוב ומנהל, ובין 2005 ל-2007 היה עוזר טכני. הוא היה בעל תארים ראשון ושני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת נגפור שבהודו ומיסיסיפי סטייט בהתאמה, ו-MBA מבית הספר לניהול עולמי ת'אנדרבירד (ThunderBird). הוא קיבל את פרס אינל בשנת 2008 ובשנת 2010.

לא ברור עדיין מה הייתה סיבת המוות של ששת המטפסים שנספו, ביניהם שני מדריכים. הפעם האחרונה שבה נוצר עימם קשר הייתה ברביעי ב-6 בערב (שעון חוף מערבי), וכאשר הם לא חזרו עד יום שישי, אז היו אמורים כבר לשוב מהמסע, החברה התקשרה לפקחי הפארק הלאומי בו נמצא ההר על מנת לבדוק. ההשערות לסיבות לתאונה נעות בין נפילה של מדרון שלג או שהמטפסים הועפו על ידי סלעים וקרח שנסחפו במהלך המפולת. יתרה מכך, מהפארק נמסר כי לא יתבצע חיפוש קרקעי אחר המטפסים, בגלל שהאזור מסוכן – במקום עדיין נרשמים סלעים שנופלים והקרח שהוגדר על ידיהם כ"מסוכן מאוד". עוד נמסר מהפארק כי "אין שום דרך להבטיח את חילוץ הגופות של המטיילים". זהותם של החמישה הנעדרים הנוספים לא פורסמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים