תוכן שיווקי

לקראת אירוע | SAP הכריזה על פתרון החיזוי האנליטי InfiniteInsight בישראל

05/06/2014 14:16
סאפ

כחצי שנה לאחר רכישת חברת KXEN, חשפה לראשונה סאפ ישראל במסגרת כנס לקוחות ושותפים את InfiniteInsight, פתרון החיזוי האנליטי (Predictive Analytics) המצטרף לסל פתרונות סאפ בתחום האנליטי. באירוע מרשים שנערך ברעננה, הציגה החברה את יתרונות פתרונות החיזוי של SAP InfiniteInsight וסיפקה דוגמאות לשימושים של הפתרון בקרב לקוחות בעולם.

פתרון SAP InfiniteInsight מאפשר חיזוי אנליטי של מידע ארגוני וניתוחו. באמצעות מנוע המבצע פילוחים, סיווגים, רגרסיה והמלצות מעניק הפתרון את יכולות כריית המידע (Data Mining) המהירות בעולם, היודעות לבחון את ההיסטוריה הארגונית ולזהות בה דפוסים שמסייעים לחזות מקרים עתידיים.

את האירוע פתח עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול בסאפ ישראל, שאמר: "פתרון SAP InfiniteInsight מאפשר לאנשי הביזנס, ולא רק ל-Data Scientists, לייצר תובנות המאפשרות מכירות טובות יותר ושירות ברמה גבוהה יותר. פתרון SAP InfiniteInsight, המשלים את היצע הפתרונות של סאפ בתחום Predictive Analysis, מתחבר למודל העסקי של הארגון ומייצר ערך ממשי".

ד"ר לוראן טסייה, מומחה חיזוי אנליטי וחלק מצוות הפריסייל העולמי של SAP ל-Predictive Analytics, סיפר כי: "פתרון SAP InfiniteInsight יודע לאסוף מידע באופן אוטומטי מקישורים בין מערכות שונות או גורמים שונים בתהליך או בארגון כדי לזהות דפוסים, כמו למשל הונאות. החיבור של הפתרון למערכות סאפ השונות, ובעיקר לפלטפורמת HANA מעניק ללקוחותינו מוצר Plug and Play נוח לשימוש עם עלויות תפעול נמוכות".

לקוחות רבים של סאפ בעולם כבר משתמשים בפתרון SAP InfiniteInsight. אחד השמות הבולטים היא רשת הקמעונאות האמריקאית Macy’s, שהטמיעה את הפתרון כדי להבין טוב יותר את התנהגות הצרכנים הרוכשים ברשת, וכן כדי לעשות אופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים באתר ודרך האימייל. לפני הטמעת המערכת, השתמשה Macy’s במספר מנתחי מידע (Data Scientists) כדי לנתח את העדפות הצרכנים, כמו גם במודל חיזוי ייחודי עבור כל קטגוריית מוצר. כעת, עם SAP InfiniteInsight יש לארגון פתרון היוצר באופן אוטומטי מודלים חזקים ומדויקים לחיזוי, וב-Macy’s מדווחים על יכולת לבנות כ-20 מודלים שונים תוך שבועות ספורים.

פרטים נוספים על פתרון SAP InfiniteInsight ניתן למצוא בקישור:
http://scn.sap.com/community/predictive-analysis/blog/2014/03/11/sap-infinite-insight–introduction-and-overview

אודות פעילותה של סאפ בישראל
סאפ היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. סאפ מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות סאפ, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. לסאפ ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות סאפ בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול בסאפ ישראל; תומר שטיינברג, מהנדס פריסייל לתחום ה-BI בסאפ ישראל; ד"ר לוראן טסייה, מומחה חיזוי אנליטי וחלק מצוות הפריסייל העולמי של סאפ ל-Predictive Analytics; ושמוליק סיטון, מנהל תחום הבינה העסקית והטכנולוגיות בסאפ ישראל

אירועים קרובים