השעון החכם של אפל – באוקטובר

אפל תשיק את המוצר שלה בתחום המתלהט בסתיו – כך על פי הערכות שפורסמו בימים האחרונים ● טים קוק ואנשיו ימלאו בכך את הבטחתם להשיק מוצרים מקטגוריות חדשות

אפל (Apple) עומדת להיכנס לאחד התחומים החמים ביותר בשוק ותשיק באוקטובר את הגרסה שלה לשעון החכם.  לפי הפרסומים, בשלב ראשון יעמוד מספר היחידות שייוצרו מדי חודש על כ שלושה מיליון עד חמישה מיליון. הערכה זו מתבססת על ידיעה שהופיעה בסוף השבוע בעיתון הכלכלי היפאני Nikkei ונסמכת גם על מקורות אנונימיים מקרב יצרני הרכיבים של אפל.

בכל הקשור לנראות ולמפרטים הטכניים של המכשיר, התמונה עדיין לא ברורה אך נראה כי השעונים החכמים של אפל יצוידו בצגי OLED קמורים ובחיישנים האוספים נתונים ביולוגיים דוגמת שיעור הסוכר בדם, שריפת הקלוריות ודפוסי שינה, כל זאת על פי המקורות של Nikkei.

בצד החדשנות שבהשקה, ברור בענף כי אין מדובר במוצר מדף חדש שיהיה שונה ממוצרים חדשים אחרים שיושקו במקביל. בענף מעריכים מזה זמן רב כי אפל עתידה להציג שעונים חכמים, בדומה לאלו שהציגו חברות דוגמת סמסונג (Samsung Electronics) וסוני (Sony Mobile).מנכ"ל אפל, טים קוק, אשר הבטיח כי החברה תשיק השנה "מוצרים מקטגוריות חדשות" מצד אחד סרב להגיב לידיעה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים