תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דרור גולדשמיד, HP: "מהפכת הרישות בעיצומה, ואנחנו מובילים אותה"

08/06/2014 15:07

מאת: הילל יוסף
"בדטה סנטר החדש, האפליקציה צריכה להיות נגישה וזמינה בכל מצב ומכל מכשיר, עם שרידות גבוהה, ולכן תשתית התקשורת נדרשת לשרת אותה. מהפכת הרישות בעיצומה, ואנחנו ב-HP מובילים אותה", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים דרור גולדשמיד, מנהל אגף תקשורת, HP ישראל.

גולדשמיד דיבר לקראת כנס בנושא התקשורת שעורכת חברת HP ישראל השבוע.

"מתרחשת  מהפכה בתחום התקשורת ואנחנו בעיצומה: המהפכה כבר כאן", אמר גולדשמיד, "מהפכת התקשורת מתרחשת בשני צירים: הראשון קשור להיבט העסקי. במהלך השנים האחרונות אנו ב-HP ישראל עשינו צעדים ענקיים בכל תחום אפשרי בהיבט זה. נכנסנו בצורה מסיבית לעולם לקוחות האנטרפרייז, לרבות כניסה לתחום הדטה סנטר. במקביל, נכנסנו בצורה מסיבית לעולם הארגונים הקטנים והבינוניים (SMB) והגדלנו את נתח השוק של HP בתחום באופן דרמטי. אנו מבססים את אחיזתנו בכלל המגזרים עם שני המפיצים שלנו בישראל, סי-דאטה ו-ויז'ואל. בנוסף, הרחבנו באופן משמעותי את נבחרת השותפים שלנו וצרפנו לשותפים הותיקים והנאמנים שלנו אינגרטורים מובילים. אנו גדלים בצורה משמעותית  בנתח שוק שלנו  מול המתחרים.
המהפכה נעשתה גם בתוך HP, כשהיצע הרישות והתקשורת שלנו הינו חלק מרכזי בסל הפתרונות של HP".

"הציר השני של המהפכה הוא טכנולוגי. רשתות התקשורת של כלל הלקוחות הארגוניים הולכות לעבור בשנים הקרובות מהפיכה של ממש. עד כה, השינויים בעולם התקשורת היו בכיוון של התפתחות, כשעיקר העיסוק היה לייצר פתרונות תקשורת חזקים יותר ומהירים יותר. כעת אנו מדברים על עידן חדש: HP יוצרת ומובילה ליצירת סטנדרטים של SDN, (רישות מוגדר תוכנה) ויש כבר לקוחות בתחום, דוגמת מערך ה-IT שבמאיץ החלקיקים CERN בשווייץ. HP הייתה הראשונה לטפל בתחום והתוצאות גם מעידות על כך. מדובר בתהליך שבסופו הטכנולוגיה החדשה תוטמע בקרב כל לקוח ארגוני. שכבת הציוד תהיה יחסית פשוטה והאפליקציה תהיה המלכה. ממש בדומה למתרחש בעולם הסלולר".

"ל-HP" אמר גולדשמיד, "יש כבר כ- 50 מוצרים בעולם הרישות מוגדר תוכנה, SDN, יש לנו גם את הקונטרולר המתווך בין שכבת המוצרים לשכבת האפליקציה, לרבות אפליקציות פרי פיתוח שלנו".
"אנו מובילים בהיבט הטכנולוגי בעולם הרישות והתקשורת, "סיכם גולדשמיד, "נמשיך להתעצם ולגדול משמעותית בכל פלחי השוק בהם אנו נמצאים. HP מציעה פתרון פתוח, חדשני עם עלות-תועלת שאין לה תחרות. אנו פועלים בכל מנעד עולם התשתיות – מתגים, נתבים, אלחוט, Voice, כמו גם יחד עם Lync Server 2013 של מיקרוסופט (Microsoft) וכן מעטפת אבטחת מידע לתחום.
"לסיכום, המסר שלי הוא פשוט:
רכבת המהפיכה כבר נוסעת. אנו מציעים פתרון חדשני, פתוח עם מודל עיסקי שמאפשר ללקוח "לעשות יותר בפחות כסף". אנו מזמינים את  הלקוחות הארגוניים לבדוק אותנו ולהצטרף אלינו".

אירועים קרובים