20 איש משתתפים בקורס הראשון להדפסה תלת מימדית בחיפה

הדפסה תלת- מימדית היא טכנולוגית ייצור אשר תופסת תאוצה בשנים האחרונות ועושה צעד נוסף עם כניסתה לכיתת הלימוד על מנת להצמיח דור חדש של מדפיסים

הדפסה בתלת מימד, נכנסת מעתה לכותלי בית הספר. ג'ון ברייס – מדיאטק הייטק – זרוע ההדרכה של מטריקס בצפון פתחה בחיפה את הקורס הראשון בישראל להדפסה תלת מימדית. הקורס יימשך ארבעה חודשים ובסיומו יקבלו הלומדים תעודת C3DP – Certified 3D Digital Palnner. המרצה הראשי בקורס הוא ד"ר יעקב מלינוביץ – מרצה בכיר, מוותיקי התחום בישראל הנמנה עם צוות המייסדים והמובילים של Haifa3D – המרכז הקהילתי להתנסות וליצירה דיגיטלית.

"הדפסה תלת- מימדית היא טכנולוגית ייצור אשר תופסת תאוצה בשנים האחרונות ומאפשרת להדפיס מוצרים פיזיים אמיתיים, המתבססים על תכנון אישי של המדפיס תוך התאמה ייחודית לרעיונות המיוחדים של המתכנן" מספר יריב ענבר, מנכ"ל ג'ון ברייס – מדיאטק הייטק.

כיצד ניתן לדעת כי מדובר בענף ולא בטרנד חולף?
"ענף ההדפסה התלת מימדית נבחר כאחד מהמקצועות המבוקשים והצומחים ביותר בעולם, נכון לדוח שהוצג לאחרונה ע"י אתר Freelancer.com – האתר הגדול בעולם לגיוס פרילנסרים ולגיוס המונים (Crowdsourcing)."

למי שסקרן לדעת מה הם הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס, ניתן לחשוף כי הנושאים הם: טכנולוגיות הדפסה וסריקה תלת מימדית מ-א' עד ת', שיטות חכמות להדפסה באמצעות חומרים מגוונים, שימושים במוצרים תלת מימדיים, שיטות לרכישת מודלים מוכנים באינטרנט ונושאים רבים נוספים.

בקורס לומדים 20 איש ממפעלי תעשייה, היי-טק ואנשי IT, כך ניתן לגלות כבר עתה. אבל לא רק, בין 20 הסטודנטים שלומדים בקורס ניתן למצוא אנשים מתעשיות הייצור והדפוס, רופא בכיר, אדריכלים ואפילו חיילים משוחררים. "לכולם משימה אחת" מסכנם ענבר, והיא "להיות הדור הראשון בישראל של מובילי טכנולוגית הדפסת תלת מימד אשר למד את רזי המקצוע בצורה רשמית"

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שירות לקוחות - ג'ון ברייס מדיאטק

    אנא שלח פרטים מלאים ונשמח לסייע

  2. שמוליק

    מה עלות הקורס ? מתי הוא צפוי להגיע לאזור המרכז ?

אירועים קרובים