מטריקס תשווק ותיישם את הדור החדש של מערכות ה-ERP של Infor

המערכת מציעה למשתמשים גישה מיקרו ורטיקלית על מנת להאיץ ביצוע משימות, עם למעלה מ-160 הרחבות הרלוונטיות לתעשיות מגוונות ולמדינות שונות

מטריקס תציע ללקוחות BAAN (אשר נרכשה על ידי Infor) מהלך שדרוג טבעי ופשוט לדור הבא של המערכת. מטריקס החלה לשווק וליישם את הדור הבא של מערכות ה-ERP של חברת Infor – ספקית מובילה של פתרונות תוכנה ארגוניים, עם למעלה מ-70 אלף לקוחות. Infor רכשה לפני מספר שנים את חברת ה-ERPBaan. מטריקס מציעה ללקוחות Baan בישראל שדרוג מהיר לדור החדש של המערכת, הכולל מכלול של תכונות מתקדמות המתאימות לצרכים של ארגונים בימינו.

Infor LN מציעה למשתמשים גישה מיקרו ורטיקלית על מנת להאיץ ביצוע משימות. בתוכנה קיימות למעלה מ-160 הרחבות הרלוונטיות לתעשיות מגוונות ולמדינות שונות. הגירסה החדשה, אשר עברה גיור מלא, מתאימה בעיקר לארגונים בתחומי תעשיות ההיי-טק והתעשיות המסורתיות. המערכת כוללת יכולות מתקדמות בתחום ניהול האיכות, פיננסים, ניהול היצור, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, ההנדסה, השרות ועוד. כמו כן כוללת המערכת יכולות BI  מתקדמות הנכללות ב-Infor Business Vault. בנוסף, Infor LN תוכננה על מנת לאפשר יישום פשוט וקל, עם ממשק משתמש המבוסס HTML5 אשר מאפשר להפעיל את המערכת מכל פלטפורמה – מחשב, טאבלט או טלפון.

הגירסה החדשה של מערכת Infor LN כוללת רכיבים "חברתיים" מתקדמים אשר מאפשרים שיתוף מידע עסקי ותהליכי בין עובדי הארגון, על גבי המערכת. משתמשים יכולים להחליף דעות, לשתף תוכן ולעקוב יחד אחר לקוחות קריטיים, הזמנות או פעולות עסקיות באותה סביבת עבודה. תכונות אלו מאפשרות למשתמשים רמה הרבה יותר טובה של תקשורת ויעילות על ידי איחוד תהליכים, אנשים ואירועים.

"גירסה 10.3 החדשה של Infor LN כוללת שיפורים והרחבות בפונקציונליות הליבה של המערכת אשר נועדו לתת למשתמש תמיכה מלאה בתהליכים העסקיים היום יומיים שלו, יחד עם חוויית משתמש נוחה ואינטואיטיבית ", אמר רתם ספיר, מנהל אגף  בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס. "על ידי הרחבת היכולות החברתיות של הפתרון בשילוב הדגש על פתרונות ורטיקלים, לקוחות יכולים ליהנות משיתוף מידע ברחבי הארגון על מנת לפשט תהליכים עסקיים. תכונות השיתוף ב-Infor LN מסייעות לארגונים בכל מגזר להגדיל יעילות ולהקטין את עלות הבעלות הכוללת (TCO)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים