תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | אריק יפה, HP ישראל: "כחברת טכנולוגיה מובילה בארץ ובעולם, אנו ממוקדים ביצירה ואספקה של פתרונות מחשוב חדשניים הכוללים מוצרים איכותיים ושרותים מקצועיים

11/06/2014 14:49
משדרגת ומרחיבה. HP

מאת: הילל יוסף
צילום: סיון פרג'

אריק יפה, המנהל הכללי של עסקי החטיבה העסקית של HP ישראל, אמר כי "האיכות של HP היא הדגל אבל ללא אנשים – זו לא אותה חברה". לחברת הבת  הישראלית של ענקית ה-IT, אמר יפה, "יש 6,000 עובדים, בפיתוח, ייצור, מכירות ושירות, הפרודים בכל הארץ: החל מרעננה, מפעלי ייצור בקרית גת, מרכז מו"פ בנס ציונה, מפעל ומו"פ בנתניה וקיסריה, מעבדת עולמית בטכניון וכן מרכז פיתוח של חטיבת התוכנה העולמית של HP, הגדול בעולם בחברה – ביהוד". הוא ציין כי HP ישראל "מייצאת מישראל במיליארדי דולרים בשנה".

אריק יפה, ישראל HP צילום: סיון פרג'לדברי יפה, "נשוא הכנס הוא תקשורת, אך התקשורת היא רק חלק מהתמונה. HP מובילה בעולם ה-IT מהלך של דטה סנטר מבוסס ארכיטקטורה מודרנית, עם תשתיות אחודות. תקשורת עם שרתים ואחסון מהווים את הבסיס של התשתיות, ועליהן יש מעטפת של שירותים. על בסיס המורשת של החדשנות, האיכות והפתיחות של המערכות שלנו, אנו ממשיכים להביא מוצרים חדשים, עם ביצועים מהירים יותר, שהם פחות זוללי אנרגיה. אנו מקדמים את חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, כמו גם בתוכו את הרישות מוגדר תוכנה, SDN, עם מערכת מוצרים המבדלת אותנו מהמתחרים".

"ניהול של כל רכיב תקשורת לחוד הוא לא מה שנכון עסקית. נדרש ניהול של כלל רכיבי התקשורת באופן מרוכז וחכם, כך שהדבר יביא להנגשה של האפליקציות, עם יכולות שרידות וזמינות", כך אמר דרור גולדשמיד, מנהל אגף תקשורת, HP ישראל.

יפה וגולדשמיד דיברו בכנס שערך אגף התקשורת של הסניף הישראלי של ענקית ה-IT בארץ. הכנס נערך אתמול (ג') באולם הבימה בתל אביב, והנחה אותו העיתונאי יעקב אילון.

לדברי גולדשמיד, "על מנת שהדטה סנטר יוכל לפעול בצורה המיטבית, נדרשת תשתית תקשורת יציבה ואמינה, המאפשרת גמישות תפעולית, תוך התממשקות ליצרני תקשורת אחרים ושילוב ביניהם. כלי HP בתחום התקשורת מאפשרים זאת", ציין, "בדטה סנטר החדש, האפליקציה צריכה להיות נגישה וזמינה בכל מצב ומכל מכשיר, עם שרידות גבוהה, ולכן תשתית התקשורת נדרשת לשרת אותה. מהפכת הרישות בעיצומה, ואנחנו ב-HP מובילים אותה".

דרור גולדשמיד, HP ישראל. צילום: סיון פרג'

גולדשמיד אמר כי "בשלוש השנים האחרונות, פעלנו בשלושה אופנים. האחד, נכנסנו בצורה מסיבית לעולם לקוחות האנטרפרייז, לרבות כניסה לתחום הדטה סנטר. במקביל, העמקנו את החדירה שלנו לעולם הארגונים הקטנים והבינוניים, והגדלנו את נתח השוק של HP לתחום ה-SMB בעשרות אחוזים. השלישי הוא ביסוס של אחיזתנו בכלל המגזרים עם שני המפיצים שלנו, סי-דאטה ו-ויז'ואל ולצידם בנינו נבחרת של שותפים".

"אנחנו גדלים בצורה משמעותית עם נתח שוק משמעותי באזור בו אנו פועלים", אמר גולדשמיד, "אנו מתחרים שווה בשווה ומרגישים זאת גם בנתונים. מערכות HP הן פתוחות ומתממשקות למערכות של יצרניות IT אחרות, וזאת בניגוד למערכות הקנייניות והסגורות של המתחרים. המהפכה נעשתה בתוך HP, כאשר היום מדברים בחברה על היצע הרישות והתקשורת שלנו באופן טריביאלי כחלק מסל הפתרונות של HP".

HP, אמר גולדשמיד, "דוחפת סטנדרטים של SDN, רישות מוגדר תוכנה. HP הייתה הראשונה לטפל בתחום ולכן אנו בעמדת זינוק טובה. בסופו של דבר נגיע למצב בו הטכנולוגיה תוטמע בקרב כל לקוח ארגוני. שכבת הציוד תהיה יחסית פשוטה והאפליקציה תהיה המלכה, בדומה לעולם הסלולר".

היבט נוסף המהווה יתרון עבור HP בעולם התקשורת, הוסיף גולדשמיד, "הוא העובדה שאנו מציעים ללקוחות הארגוניים אחריות מלאה על רוב ציוד התקשורת למשך זמן בלתי מוגבל, מה שמהווה כר ביטחון עבור מנהלי התקשורת בארגונים".

"אנו נותנים פתרונות מובילים טכנולוגית, אשר הושקעו בהם משאבי פיתוח רבים", סיכם גולדשמיד, "HP מביאה לעולם התקשורת של ארגונים פתרון חדשני ומלא, מקצה לקצה: משכבת המשתמש, עבור בשכבת קמפוס התקשורת וכלה ברמת תשתיות התקשורת בדטה סנטר החדש. עולם ה IT עבר מהפיכה – עכשיו זה תור הרשת. נמשיך להתעצם ולגדול משמעותית בכל פלחי השוק בהם אנו נמצאים. HP מציעה פתרון פתוח, זול בעלויות מול היקף הביצועים".

לאחר מכן הוצגו סיפורי לקוח, ביניהם במשטרת ישראל ובחברת חשמל.

אירועים קרובים