חברת התוכנה סאנגארד מסתערת על השוק הפיננסי הישראלי

קווין גאלירס, סגן נשיא בכיר בחברה לאירופה, הגיע לביקור בארץ על מנת להיפגש עם צמרת הבנקים הגדולים ● הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "סאנגארד רואה בישראל שוק מתקדם ומעניין עבורה ומייחסת חשיבות ליישומים הטכנולוגיים במגזר הפיננסי"

סאנגארד (SunGard) העולמית החליטה להעמיק את פעילותה בשוק הפיננסי בישראל ולהסתער על הבנקים הגדולים: בתחילת השבוע נחת בישראל קווין גאלירס, סגן נשיא בכיר בחברה לשוק ההון באירופה, כדי לערוך סבב פגישות עם צמרת הנהלת הבנקים הגדולים בישראל – דיסקונט, לאומי והפועלים. התלוו אליו אתי טקש, מנכ"לית הסניף הישראלי של החברה, וד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים, שמונה על ידי סאנגארד כיועץ אסטרטגי מיוחד כדי להעמיק את החדירה לבנקים המקומיים.

גאלירס אמר לאנשים ומחשבים כי "סאנגארד רואה בשוק הישראלי שוק מתקדם, תחרותי ומעניין מאוד, ומייחסת חשיבות רבה ליישומים הטכנולוגיים המתקדמים המצויים בתחומים רבים בכלל ובתחום הפיננסי בפרט".

מימין: ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים; אתי טקש, מנכ"לית הסניף הישראלי של סאנגארד; וקווין גאלירס, סגן נשיא בכיר בסאנגארד לשוק ההון באירופה

הוא ציין כי "המחויבות של קבוצת סאנגארד העולמית לשוק הישראלי החלה עוד בשנת 1999 והחברה מתכוונת להגביר את קצב הפעילות העסקית מול המערכת הפיננסית והבנקים המובילים בראשם, לצד הברוקרים".

סאנגארד מתמחה בפתרונות אינטגרציה לתוכנה בעיקר בתחום הפיננסי וכן בפתרונות להמשכיות עסקית, ועומדת להכריז בקרוב על מערכת תפעול חדשה למגזר הפיננסי. לדברי גאלירס, "פתרונות התוכנה שלנו מציעים אחידות על פלטפורמה שתסייע לבנקים בישראל להשיג קיטון בעלויות וחיסכון בזמן, בכסף ובכוח אדם".

"החברה בוחנת כל הזמן הרחבת השקעותיה בישראל, על ידי אימוץ טכנולוגיות ישראליות, שנחשבות לפורצות דרך ומתקדמות ביותר בעולם", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים