הקרב הדרום קוריאני: LG עקפה את סמסונג במכירות בימים הראשונים

ה-G3 מכר פי שלושה יותר מכשירים מאשר ה-Galaxy S5 בימים הראשונים לאחר ההשקה ● ב-LG טוענים כי זה "עשוי להצביע על שינוי מגמה בשוק העולמי"

LG עברה בענק את סמסונג (Samsung) במגרש הביתי של שתיהן – דרום קוריאה. לא מדובר בנתח שוק, לפחות בינתיים, אלא במכירות המכשירים החדשים – ה-G3 מול ה-Galaxy S5 – בימים הראשונים שלאחר ההשקה.

על פי LG, בחמשת הימים הראשונים שלאחר השקתו של ה-G3 במדינה קנו ממנו הדרום קוריאנים כ-100 אלף מכשירים, קרי: כ-20 אלף מדי יום. קצב המכירות הזה גבוה כמעט פי שלושה לעומת סמסונג, היריבה המרה מבית, שדיווחה לאחר השקת מכשיר הדגל האחרון שלה על קצב מכירות של 7,000-8,000 יחידות ליום.

בסקירות על ה-G3 שהתפרסמו בתקשורת הטכנולוגיה העולמית זכה המכשיר לשבחים, בייחוד בגלל מסך ה-Quad HD בגודל 5.5 אינץ' וקרן הלייזר המסייעת לפוקוס מצלמה מהיר ביותר. אתר cnet גרס כי "G3 עשוי להיות המכשיר שישנה את מאזן הכוחות וימשוך יותר תשומת לב מה-Galaxy החדש".

בהודעה של LG נטען כי המכירות בדרום קוריאה בימים הראשונים "עשויות להצביע על שינוי מגמה בשוק העולמי".

האמנם? LG מקווה שהסמארטפון החדש שלה יהפוך ללהיט עולמי, אבל לפי המצב בשנים האחרונות, לא נראה שסמסונג תניח לדבר כזה להתרחש. מזה כמה שנים סמסונג מטפסת מעלה, והפכה להיות יצרנית הסלולר הגדולה בעולם – גם של מכשירים באופן כללי וגם של סמארטפונים. היא שומרת על מקומה בצמרת בנחישות ובעיקשות, ובינתיים לא מראה שום סימני חולשה. שווה לחכות ולראות כמה מכשירים של LG יימכרו ברבעון לעומת היריבה סמסונג ויצרניות אחרות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיה

    עצוב שהישראלים לא מבינים את היכולות של מכשיר הg2 ועכשיו בטח גם הg3 והולכים כמו עדר אחרי הגלקסי והאייפון, הg2 מכשיר נדיר וגם עולה הרבה פחות

אירועים קרובים