כבוד למדענית ישראלית: ד"ר ארנה ברי הצטרפה להיכל התהילה של נשות ההיי-טק

סגנית נשיא EMC קיבלה את התואר מ-WITI - הארגון הבינלאומי לנשים בעולם הטכנולוגיה ● בנימוקי הבחירה נכתב כי ד"ר ברי היא יזמת מוערכת, בעלת ניסיון רב שנים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי כאחד

תהילה ישראלית: ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC, הצטרפה ל-"היכל התהילה הבינלאומי לנשים במדע ובטכנולוגיה" של ארגון WITI (ר"ת Women in Technology International). היא קיבלה את התואר באירוע שקיים הארגון לפני ימים אחדים בסנטה קלרה שבארצות הברית לרגל 25 שנות קיומו.

בקריטריונים לקבלת הפרס ציינו ב-WITI, בין היתר, כי ד"ר ברי היא יזמת מוערכת, בעלת ניסיון רב שנים בתחומי המדע והטכנולוגיה, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי כאחד. לדבריהם, ניסיונה ופעילותה תרמו וממשיכים לתרום לקידום המצוינות, היזמות והחדשנות בחברה ובקהילה הטכנולוגית הישראלית והבינלאומית.

WITI ייסד את היכל התהילה ב-1996, במטרה להעניק כבוד והכרה לנשים בקהילות המדע והטכנולוגיה בעולם, שתורמות באופן יוצא דופן לתחום, לשיפור החברה והתפתחותה ולתמיכה וליווי של נשים בסביבתן המקצועית.

ד"ר ברי משמשת, בנוסף לתפקידה כסגנית נשיא, כראשת תחום חדשנות וצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארצות הברית (יוטה ודרום קליפורניה) ובאזור EMEA (ישראל, אירלנד, רוסיה ומצרים). היא מילאה במהלך הקריירה שלה מגוון תפקידי מפתח בעלי השפעה ציבורית וחברתית. בין היתר, היא הייתה שותפה להקמת חברת אורנט טכנולוגיות תקשורת, שנמכרה לסימנס (Seimens); המדען הראשי של משרד התמ"ת בממשלת ישראל; יו"ר איגוד קרנות ההון-סיכון הישראלי (IVA); יו"ר קרן בירד ישראל-ארצות הברית; ושותפה עצמאית בקרן ההון-סיכון ג'מיני (Gemini).

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית, יחד עם פט גלסינגר, מנכ"ל VMware

כמו כן, היא החזיקה בתפקידי ייעוץ וניהול מחקר מדעי בחברות פיברוניקס, יבמ (IBM), אינטל (Intel), אלביט ויוניסיס, וכיהנה כדירקטורית בחברות רבות, בהן פריימסנס. כיום, לצד תפקידה ב-EMC, משמשת ד"ר ברי בתפקידים שונים, בהם יו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה, חברת נשיאות איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה ויו"ר הוועד המנהל במכללה האקדמית תל אביב-יפו. באחרונה היא קיבלה את אות "יקירת הנגב" מאוניברסיטת בן גוריון על פועלה לקידום חזון הנגב כאזור כלכלי-חברתי פורח. במסגרת פועלה הציבורי השתתפה ד"ר ברי במהלך השנים האחרונות במספר ועדות שהקימה הממשלה.

בין הנשים הנוספות שנכנסו השנה להיכל התהילה הנשי-טכנולוגי היו: ג'ניפר פלקה, מייסדת ומנכ"לית Code for America; קים פולס, יו"רית ClearStreet; קרי סרין, סגנית נשיא בכירה ב-AT&T; ולורן סטיטס, סגנית נשיא ביבמ.

ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC, שלח את ברכתו לד"ר ברי ואמר: "כולנו ב-EMC שמחים מאוד שהקריירה המכובדת של ארנה זוכה להכרת היכל התהילה של WITI. ארנה היא זו שמובילה בהצלחה רבה את הפעילות הגדולה והצומחת של EMC בישראל. האנרגיה הרבה והמעורבות הגבוהה שמאפיינת את מנהיגותה מורגשים לכל רוחב הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים