תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Aternity משיקה מערכת לניהול ביצועי אפליקציות בעולם הניידות

12/06/2014 17:32

מוצרי Aternity יוצגו בכנס שתערוך NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, ב-1 ביולי 2014. מטרת הכנס, ששמו “Master Your Business Application”  הינה להראות כיצד ניתן להביא לשיפור מתמיד של היישומים וחוויית הלקוח. הכנס יתקיים באולם האירועים East, רח' קרמניצקי 12, תל-אביב.

Aternity, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, חשפה את mAPM for Enterprise Apps, מערך מוצרים המאפשר לצוותים בארגון בתחומי פיתוח אפליקציות, מיחשוב ובתחום העסקי בארגונים למדוד, לנהל ולשפר את הפרודוקטיביות של העובדים.

המוצר Aternity Workforce APM מטפל בניהול ביצועי אפליקציות ניידות עבור צוותי המפתחים בארגון, יחידות המחשב התומכות בהן וקווי העסקים המסתמכים עליהן ומתמקד בחוויית המשתמש כפי שהיא משתקפת בהתקן של משתמש הקצה.  מטרת הפתרון הוא להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ואת הפרודוקטיביות של העובדים.  עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO, מציין כי ככל שחברות מאמצות יישומים עסקיים קריטיים, הפועלים על גבי התקנים פיזיים, וירטואליים וניידים, כך מחלקת המיחשוב חייבת לעמוד בקצב על מנת להבטיח איכות השירות ופריון העבודה. "היתרון הגדול של המערכת הוא שניהול יישומי ה MOBILE הוא למעשה הרחבה של יכולות המערכת לניהול היישומים הארגוניים ומאפשר לארגון לנהל את הסביבה המשרדית והסביבה הניידת באופן אחיד".

מוצר נוסף, Aternity Mobile APM for App Developers, מספק שירות SaaS ללא עלות, tag-free, למפתחי אפליקציות סלולריות על מנת להבטיח חוויית משתמש קצה איכותית.  המוצר מאפשר למפתח האפליקציות מיגוון רחב של אבחונים המבטיח את איכותה של האפליקציה. כאשר צצה בעיה, ניתן לבודד אותה  ולנתח אותה ברמת הקוד. ניתן  לקבוע את התגובה על ידי זיהוי השירותים, המשתמשים וההתקנים המושפעים מהבעיה.

כמו כן ניתן להביא לאופטימיזציה של ביצועי האפליקציה על גבי  גרסאות שונות של מכשירים ומערכות הפעלה, באיזורים גיאוגרפיים שונים ובהתאם למפעילים של התקשורת הסלולרית (carriers).  ניתן לייעל את ביצועי האפליקציה באמצעות ניתוח זמני תגובה, תפוקה, וגודל הנתונים. מוצר אחר, Aternity Mobile Wrapper, מאפשר  למנהלי יחידות מחשב, חנויות יישומים וניהול מכשירים ניידים (MDM) ליישם אפליקציות ניידות  לאבחון ולאינטראקציות עם משתמשים ללא צורך בגישה לקוד או למפתח היישום.

"ככל שחברות מאמצות יישומים ניידים כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות ואת הפרודוקטיביות של העובדים, הן זקוקות לפתרונות mAPM העונים על הצרכים של שלושה סוגי צוותים בחברה: מפתחי אפליקציות, יחידת המחשב, והצוות העסקי", אמר טרבור מץ, נשיא ומנכ"ל Aternity. "באמצעות mAPM for Enterprise Apps, Aternity מוסיפה יכולות חיוניות, שבפעם  הראשונה מאפשרות ליחידות מחשב ולצוותים עסקיים למדוד, לנהל ולשפר את הפרודוקטיביות של העובדים, המשפיעה באופן משמעותי על השורה התחתונה".

לקוחותיה של Aternity כוללים בין השאר את קרן המטבע הבינלאומית, חברת הנפט והגז Apache Corporation, ספקית שירותי הבריאות Spectrum Health, משרד עורכי הדין Baker Donelson, חברת היעוץ Hurwitz & Associates, מפיצת המזון US Foods וחברות רבות נוספות. בישראל מותקנות מערכות Aternity, בין השאר, בכלל ביטוח, מנורה מבטחים, מכבי שירותי בריאות ועוד.
Master Your Business Application

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

אירועים קרובים