מנכ"ל בלקברי: פספסנו את רכבת הטאבלטים

החברה זונחת את מחשבי הלוח ושוקלת להיכנס לשוק הפאבלטים - כך עולה מדברים שאמר המנכ"ל, ג'ון צ'ן ● לעומת זאת, בלקברי לא זונחת את השוק הארגוני, ואף מתכוונת להשיק עוד החודש מוצרים שמופנים אליו

בלקברי (Blackberry) פספסה את רכבת הטאבלטים, בפרט בכל הנוגע למחשבי הלוח הזולים, ולא תנסה בקרוב לחדור לשוק הצפוף הזה – כך אמר מנכ"ל החברה, ג'ון צ'ן.

עם זאת, צ'ן לא שולל בראיון לג'קרטה פוסט (Jakarta Post) כי המצב ישתנה בעתיד. לדבריו, זה יקרה רק אם בלקברי תרגיש שהיא יכולה להוסיף מעצמה משהו, בעיקר טכנולוגיה חדשה שמשנה את תמונת המשחק.

לעומת זאת, ייתכן שבלקברי תלך על השוק הצומח של הפאבלטים – אותם מכשירים עם מסכים של 5.5 אינץ' ומעלה. "אם בוחנים את האסטרטגיה שלנו ואת הכיוון בו צועד השוק רואים שבהחלט שיש שוק טוב למשהו שהוא בין טאבלט לטלפון. אם זה תלוי בי נלך על פאבלטים. בכל מקרה, נבנה את מה שהשוק דורש", אמר צ'ן.

הוא ציין שעל אף שבאחרונה פנתה החברה לשוק הצרכני, כמו בהשקת הטלפון Z3 באינדונזיה, אין בכוונתה לנטוש את השוק הארגוני. "יש לנו הרבה מוצרים בשטחים הארגוניים שעומדים על הפרק. עוד החודש נשיק את ה-e-BBM, הגרסה הארגונית של תוכנת ההודעות המיידיות שלנו BBM", סיפר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים