תוכן שיווקי

גירסה עברית מלאה לתוכנת Tririga של יבמ לניהול חכם של נכסי נדל"ן, המשווקת ומיושמת בארץ ע"י אדוונטק

16/06/2014 17:26

ארגונים רבים מתמודדים עם קשיים בניהול נכסי הנדל"ן שלהם (בבעלותם, שכורים או מושכרים). מרביתם הפנימו כבר את התובנה שאקסלים או מערכות שאינן ייעודיות, לא מסוגלות לתמוך בכמות המידע, האירועים וההיבטים השונים הנדרשים לניהול הכולל של הנכסים. התוצאה היא שגיאות רבות ומטלות נשכחות העולות לארגון סכומי כסף משמעותיים או גורמות לאובדן הכנסה.

על מנת להבין מהי העלות האמתית של הנכסים, אילו מהבניינים לא מנוצלים בצורה מלאה, ואיך להשיג/להציע את חוזה השכירות המתאים ביותר לארגון – נדרשים פתרונות המתמודדים עם כל ההיבטים כמכלול, ומספקים את כל המידע החיוני למנהל הכספים והנכסים ממקור אחד.

IBM רכשה את אחד הפתרון המובילים בעולם לניהול חכם של נכסים ומצאי לפני כשנתיים ולאחרונה סיימה "לגייר" אותו באופן מלא ללקוחות בארץ. בנוסף, IBM בחרה בחטיבת מוצרי התוכנה של אדוונטק, להובלת היישום של המערכת בארץ, וזאת באמצעות צוות ייעודי שהורכב ממומחי ניהול נכסים ונדל"ן, ועבר הכשרה ביישום התוכנה.

לדברי זאב ינאי מנכ"ל אדוונטק: "חברת אדוונטק שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם יבמ. יכולות האינטגרציה והיישום של אדוונטק, המתמחה ביישום פרויקטיERP ע"ב טכנולוגיות אורקל וסאפ, יחד עם התוכנה המובילה של Tririga – מהווים יתרון ברור ביישום פתרון לניהול כולל חכם של נכסי הנדל"ן של חברות וארגונים".

מערכת Tririga  כוללת 6 מודולים עיקריים: ניהול בניינים, ניהול שטחים, ניהול פרויקטים, תחזוקה שוטפת, הזמנת חדרים / ציודים וניהול היבטים סביבתיים / תפעולים. היא מאפשרת לבצע יישום הדרגתי המבוסס על Best practices. ניתן להתקין את המערכת מקומית או לקבל אותה כשירות באמצעות הענן של יבמ. המערכת מתממשקת למערכות ארגוניות (בעיקר מערכות פיננסיות ו- HR) ומנהלת את ביצוע החוזים (כולל התחשבנות בין מחלקות, התראות במקרה של נקודות יציאה, תשלומי יתר…), הסידור של המיקומים בתוך הקומות, ציודים, העובדים / קבלני משנה שמטפלים בבניינים, משימות העבודה השוטפות ועוד. יכולת זו מאפשרת קבלת תמונה מקיפה בזמן אמת של מכלול הנכסים ושל התהליכים המתבצעים לתחזוקת נכסים אלה.  התוכנה מספקת גם תחזיות ביצועים ומבצעת הערכות של אמינות מערכות ורכיבי ציוד, על מנת לאפשר תכנון מראש של משימות תחזוקה מונעת או החלפת פריטי ציוד מתכלים.

התוכנה כבר מיושמת בעולם אצל מגוון לקוחות בעולם כדוגמת: Nokia, Pfizer, General Electric, Google, AT&T, FedEx, E&Y, TD Bank, AIG, JP Morgan ועוד…

אירועים קרובים