סאפ תרכוש חברה שמתמחה בניתוח התנהגות צרכנים בזמן אמת

הפתרונות של הנרכשת, SeeWhy, מאפשרים לבצע שיווק פרסונלי, המבוסס על ניתוח התנהגות צרכנים בזמן אמת - בדואר האלקטרוני, במחשב האישי, בערוצי המובייל וברשתות החברתיות

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ

סאפ (SAP) הודיעה כי בכוונתה לרכוש את SeeWhy, המספקת פתרונות מבוססי ענן לניתוח התנהגות צרכנים בזמן אמת, עבור שיווק מוכוון מטרה. סכום הרכישה לא נמסר.

הפתרונות של SeeWhy מאפשרים לבצע שיווק פרסונלי (אחד על אחד), המבוסס על ניתוח התנהגות צרכנים בזמן אמת – בדואר האלקטרוני, במחשב האישי, בערוצי המובייל וברשתות החברתיות. הם נועדו להמיר אינטראקציות של לקוחות בכל הערוצים למכירות והופכים את השיווק מ-"רעש לא רלוונטי עבור הצרכן" לשירות מותאם ואישי, שעל פי החברה מבדל את המותג ומזרז החלטת קנייה. במקום להציע "מוצר אחד המתאים לכולם", הפתרון מסייע להתאים מוצר או שירות לכל צרכן וצרכן.

המטה של SeeWhy ממוקם בבוסטון והיא משרתת יותר מ-4,000 מותגים וקמעונאים. העסקה כפופה לאישורים רגולטוריים ואחרים וסאפ צופה כי היא תושלם עוד ברבעון זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים