המונדיאל של יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל

איזו קבוצה הכי אהודה? אילו רגעים הכי זכורים? ואיזו מדינה הם מהמרים שתנצח? מדור חדש בו בכירי התעשייה מספרים לאנשים ומחשבים על המונדיאל שלהם

המונדיאל, וזה לא סוד, הוא אחד האירועים הבולטים בעולם, ודאי בתחום הספורט. מהפועל הפשוט ועד למנכ"ל, מהעני המרוד ועד לעשיר ביותר – רבים מאוד אוהבים לצפות במסי, רונאלדו, אינייסטה וחבריהם מכדררים, מוסרים ומבקיעים. לרגל הגביע העולמי, בכירים בתעשייה סיפרו לנו על חוויית המונדיאל שלהם.

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראלוהפעם: יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל

איזו קבוצה אתה אוהד?
ארגנטינה.

מי אתה מהמר שתזכה במונדיאל?
הגמר יהיה ארגנטינה-ברזיל, כשארגנטינה תהיה המנצחת, דווקא בביתה של היריבה המושבעת. מסי יהיה מלך השערים.

מה הרגע הזכור לך ביותר במונדיאלים הקודמים?
הגול המפורסם של מראדונה בחצי גמר מונדיאל 1968, נגד אנגליה: ריצה של חצי מגרש, תוך שהוא מנער מעליו חמישה שחקנים אנגלים, במה שנראה כמו ריקוד יותר מאשר משחק כדור. השער הזה גרם לי להתאהב במשחק ועד היום זה השער היפה ביותר שראיתי בחיי.

היכן אתה מתכוון לצפות במשחקים?
בביתי, עם בני המשפחה וחבריי הקרובים, כפי שקורה מדי ארבע שנים.

האם יש קשר בין מונדיאל לניהול?
בהחלט. כמו בארגונים גם בכדורגל, האינדיבידואל בעצמו לא יכול להביא להצלחה, והוא צריך את תמיכתם של חבריו לקבוצה או לחברה. הרבה פעמים, השלם גדול מסך חלקיו – וזה נכון גם בספורט וגם בעולם העסקי. פעילות משותפת, בסינרגיה ובהרמוניה, תועיל הרבה יותר מיכולות האדם היחיד, טובות ככל שיהיו. רק בשנה האחרונה ראינו דוגמאות חיות לכך עם האליפות של אתלטיקו מדריד בספרד, שסחפה את הליגה המקומית עם שליש מהתקציב של האחיות הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד. מכבי תל אביב בכדורסל הביאה המון גאווה עם קבוצה ללא כוכבים, אבל עם המון לב ונשמה. זה מצביע על ניהול נכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים