חדש בווטסאפ: חידון טריוויה יומי על המונדיאל

יונדאי תעלה לאפליקציית המסרים מדי יום שאלות שקשורות במשחקים ותגריל הקרנות קבוצתיות של המשחקים ● מנחה החידון הוא אבי מלר, שדרן ערוץ הספורט

סערת המונדיאל שפוקדת את העולם בימים אלה הביאה את יונדאי מבית כלמוביל לחנוך חידון טריוויה יומי בווטסאפ (WhatsApp). את החידון, שפותח על ידי חברת הפרסום בסלולר moblin, ינחה שדרן ערוץ הספורט אבי מלר, והוא יעסוק במונדיאל הנוכחי ובהיסטוריה של הטורניר.

המשחקים, כלומר – משחקי הטריוויה, ייערכו בין קבוצות. בכל יום יועלו מספר שאלות, כאשר הקבוצה שתענה עליהן במהירות הרבה ביותר תזכה בהקרנה קבוצתית של אחד ממשחקי המונדיאל, בהפקת יונדאי.

האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר הקבוצות השונות המשתתפות בתחרות, לדעת מי ענה נכון והכי מהר, ולראות מי הקבוצה שניצחה. כל זאת בעזרת שימוש בטקסט, תמונות ו-וידיאו, על גבי הממשק של ווטסאפ.

בנוסף, יונדאי תארגן הקרנה של אחד המשחקים לארבעה אוהדים ולחבריהם. האירוע יכלול גם אוכל, שתייה ופינוקים נוספים. הפעילות תיערך בעמוד הפייסבוק (Facebook) של החברה ובפרסום בדיגיטל, והגולשים יוכלו להעלות בה רעיונות יצירתיים לצורה שבה הם ו-30 מחבריהם היו רוצים לראות את משחקי המונדיאל. ארבעת הרעיונות הטובים ביותר יזכו את קבוצת החברים בערב המונדיאל המדובר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים