דו"ח: ספקיות האינטרנט עומדות בקצב ההורדה המובטח בכבלים ובסיבים אופטיים, אבל לא ב-DSL

רשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית מצאה שהיו חברות שסיפקו קצב הורדה מהיר מהמובטח ל-80% מהלקוחות ב-80% מהזמן ● מנהלי הרשות יפנו למנכ"לים של החברות שמספקות תוצאות גרועות וידרשו הסברים

אין זמן. אילוסטרציה: אימג'בנק

ספקיות האינטרנט בכבלים ובסיבים אופטיים עומדות בדרך כלל בקצב ההורדה המובטח, אם כי לא באופן עקבי – כך עולה מדו"ח שפרסמה ה-FCC, רשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית. לעומת זאת, ספקיות האינטרנט ב-DSL נוטות שלא לעמוד בקצב ההורדה המובטח.

ברשות בוחנים את קצבי ההורדה וההעלאה של ספקיות האינטרנט המובילות בארצות הברית מאז 2011 והשנה, בפעם הראשונה, החלו גם לבדוק אם הצרכנים מקבלים בביתם את קצב התקשורת המובטח.

מהדו"ח עולה כי החברות Cablevision ו-Verizon Fiber מספקות קצב הורדה מהיר מהמובטח ל-80% מהצרכנים במשך 80% מהזמן, ואילו החברות Comcast ו-Frontier Fiber מספקות קצב הורדה איטי במעט מהמובטח.

קצב התקשורת הממוצע שמספקות ספקיות האינטרנט בכבלים ובסיבים אופטיים השתפר במקצת בהשוואה ל-2013, וגם בה מצאו ב-FCC שהחברות עמדו בדרך כלל בקצב המובטח. Quest/CenturyLink הפגינה שיפור של 16%.

יצוין כי קצב התקשורת ב-DSL החל לפגר מאחור, על פי הדו"ח, אולם Verizon DSL הייתה היחידה שהפגינה השנה תוצאות גרועות יותר בהשוואה לשנה שעברה.

ראשי ה-FCC מסרו כי הרשות מתכוונת לפנות בכתב למנכ"לים של החברות שהפגינו תוצאות גרועות ולדרוש מהם הסברים ושיפורים. עם זאת, הם סירבו לנקוב בשמות של החברות שהמנכ"לים שלהן יקבלו מכתב כזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים