תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מיטב פתרונות ה-ITSM וה-APM יוצגו בכנס של NessPRO

19/06/2014 15:10

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, תקיים כנס בנושא שיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוח. הכנס, ששמו "Master your Business Application", יתקיים ב-1 ביולי באולם האירועים EAST ברחוב קרמניצקי 12, תל אביב.

מטרת הכנס הינה להציג תפיסת ניהול אחודה לניטור ולשיפור מתמיד של ביצועי היישומים ובכך להבטיח חוויית משתמש ושירות לקוחות ברמה גבוהה, אומר דוד ביסמוט, מנהל תחום ניהול המיחשוב הארגוני ב-NessPRO.

NessPRO תציג בכנס את נסיונה ואת המתודולוגיה שפיתחה להתאמה אופטימלית של פתרונות ITSM (ר"ת IT Service Management) ו-APM (ר"ת Application Performance Management) לחברות  וארגונים. בכנס יוצגו פתרונות מתוצרת החברות הבאות:

Riverbed
Riverbed מדורגת כחברה מובילה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בשתי קטגוריות: ניטור ביצועי רשת (AANPM) וניטור ביצועי יישומים (APM).

מוצרי Riverbed מאפשרים ניטור וניתוח מקיף המזהה דפוסים תוך איתור מידע רלוונטי. ניתן לבצע ניתוח יעיל של מיליארדי טרנזקציות באמצעות טכנולוגיית Big Data. פתרונותיה של Riverbed משפרים במידה ניכרת ביותר איתור בעיות, עמידה באמנת שירות (SLA), ביצועים ויעילותה של יחידת המחשב הארגונית.

Aternity
מדידת חוויית משתמש אמיתית לכל סביבה, על כל היישומים ועבור כלל המשתמשים.

דוד ביסמוט, מנהל תחום ניהול המיחשוב הארגוני ב-NessPROהפתרון של Aternity  מאפשר מדידה של חוויית המשתמש בזמן אמת בנקודות הקצה בקרב המשתמשים, ובוחן את עולם ה-APM (ר"ת Application Performance Management) משלוש זוויות: שולחן העבודה (BYOD), היישום והיעילות למשתמש. השילוב של שלושת המרכיבים מאפשר קבלת תמונה מושלמת של איכות חוויית המשתמש תוך שימוש בכלי BI ודו"חות Out of the Box. המוצר מפחית במידה ניכרת שיבושים העלולים להיגרם לעסק וכמו כן מגביר את הפרודוקטיביות של המשתמש.

Clarisite
הקלטת עסקות מקוונות ותיעוד פעילות באפליקציות אינטרנט ארגוניות.

חברת Clarisite מהווה מהפך בעולם הטרנזקציות האינטרנטיות. היא מאפשרת לחברות וארגונים  לשמר תהליכים מקוונים בדיוק כמו שהם מקליטים שיחות טלפון ושומרים חוזים כתובים. המהפכה התחילה לחלחל גם לתוך התהליכים הרגולטיביים ושינוי זה הוא לטובת הארגון והצרכן כאחד.

Clarisite מקליטה את כל לקוחות האתר, כל הזמן, ומאפשרת למפעילי האתר בכל רגע נתון לראות בדיוק מה עשה כל לקוח ממש כאילו מצלמת וידאו צילמה את המסך בעת שגלש באתר. המערכת מאפשרת חיפושים מתקדמים ומהירים גם על פני הקלטות רבות שנים. המערכת אינה דורשת שינויים במערכות הקיימות או באתר האינטרנט ומיד עם החיבור לרשת היא מתחילה להקליט.

Evolven
כלי ניתוח Big Data המוכוונים לניתוח פעילות של יחידות מחשב ארגוניות – ITOA (ר"ת IT Operations Analytics) – המאפשרים לבצע לא רק שינוי אסטרטגי בדרך בה פועלת יחידת המחשב, אלא גם להפיק ערך רב ביותר למען המטרות העסקיות של הארגון.

ניתוח (Analytics) אינו רק עיסוק בכריית נתונים, אלא גם יצירת תובנות. דבר זה דורש הבנה בתחום וידע על מנת להשיג תוצאות טובות יותר ולהבטיח ביצועים. בעולם המשתנה במהירות, יש לפתור בעיות לפני התרחשותן. כלים בתחום ה-ITOA מתמקדים באופן אוטומטי בפעילויות המיחשוב, בהיבט של אירועים רלוונטיים בעלי סיכון גבוה במערכות עסקיות ובסביבות המיחשוב המארחות אותן. לדוגמה, קיימות טכנולוגיות בתחום ה-ITOA המדגישות באופן אוטומטי שינויים המיושמים על שכבות שונות של סביבות מיחשוב, שעלולים ליצור השפעה שלילית על ביצועים, זמינות או אבטחה של המערכות העסקיות הקריטיות. כלי ניתוח מודרניים אלו מספקים תובנות מעשיות בקונטקסט הניתן להבנה קלה, דבר המאפשר ליחידת המחשב לזהות בפשטות בעיות פוטנציאליות ולמנוע אותן במהירות לפני שהן יכולות לגרום להשפעה שלילית.

Neebula
Neebula מספקת דור חדש של כלים לניהול שירותים עסקיים (BSM – ר"ת Business Service Management) שמאפשרים לזהות, למפות ולנהל את שירותי ה-IT השונים בהם משתמש הארגון, כולל מיחשוב ענן, תוך שיוכם לשירותים ולתהליכים העסקיים השונים של הארגון.

המערכת של Neebula מספקת מידע לא רק על מצב השירות דרך ה-BSM Dashboard, אלא גם מצביעה על גורמים אפשריים לבעיית Root cause analysis. המערכת מראה מעקב אחר שינויים בשירות ומאפשרת לתכנן שינויים על חלקים מהשירות תוך הבנה מלאה של השפעת השינוי.

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ-7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים